כך תשיגו את מה שאתם רוצים - מבלי ליצור אויבים

כשאתם נכנסים למקום, אמרו שלום והביטו בעיניים של הנוכחים בו. כשתזדקקו לעזרה, הם ישמחו לסייע לכם + 3 דרכים נוספות להשיג את רצונכם באלגנטיות ובחן (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כולנו מתנגדים לאנוכיות, אבל "אם אין אני לי - מי לי?" ולפעמים יש לנקוט בפעולה כדי לחולל שינוי. למדו לעשות את זה מבלי לצבור לעצמכם שונאים:

1. צרו קשר עין

בדור הנוכחי, אנשים כל כך מחוברים למכשירים הסלולריים שלהם עד שאין לנו כמעט אינטראקציה איתם, אלא אם כן צצה בעיה כלשהי. כשאתם נכנסים למקום, אמרו שלום והביטו בעיניים של הנוכחים בו. כך הם יזכרו אתכם וישמחו לסייע למישהו שהיה אדיב ומנומס והאיר להם פנים.

2. דעו מה הכללים המנחים

אם אתם רוצים להילחם בשמו של ילדכם על משהו הנוגד את מדיניות בית הספר, התשובה תהיה לא במשך 100 אחוז מהזמן. אבל אם אתם דוגלים בתהליך טוב יותר שמשפיע על ילדכם ויכול להועיל גם לתלמידים אחרים, יש הזדמנות ומקום לדיון.

זכרו שהמוקד צריך להיות על התלמיד ובואו בגישה חיובית, עם ביסוס טוב וסיבות אמינות - מדוע יש לדון מחדש במדיניות המשפיעה לרעה על ילדכם. כל מוסד לימודים עושה כמיטב יכולתו לענות על צורכיהם של כל התלמידים אך בעוד לצוות החינוכי ישנם גבולות למה שביכולתם לעשות, הם ישמעו אתכם.

3. אל תחכו שמישהו יקרא את מחשבותיכם

כשמדובר בהעלאה במשכורת, לדוגמא, פשוט בקשו! לעתים קרובות זה פשוט מאד: אם לא תבקשו, לא תקבלו. אם אתם מחכים שהבוס ישים לב למאמציכם ויתגמל אתכם, אתם עלולים להמתין לנצח.

כמובן שהמנהלים משא ומתן בצורה המוצלחת ביותר הופכים להיות הכרחיים בארגון שלהם, כך שהאובדן שלהם גדול ומאיים יותר על ההנהלה מעוד כמה שקלים שיצאו מכיסה. וודאו שיש מספיק הון בארגון, היו ברורים לגבי מה אתם מוכנים לתת בתמורה ואז בקשו תוספת.

4. שימו לב בכדי לקבל תשומת לב

זה בסדר לרצות לפעמים להשתזף תחת אור הזרקורים, אבל הדרך לעשות זאת היא לא על ידי הגברת תשומת הלב בחדר, אלא הפוך. היו סקרנים לגבי אנשים; אל תחכו להזדמנות שלכם לדבר.

בנוסף, היו מעניינים: חשבו על ביטוי שאתם תמיד משתמשים בו והפסיקו להגיד אותו. בפעם הבאה שמישהו שואל מה שלומכם, ספקו תשובה שונה, אפילו סתם, "ברוך השם, נפלא. מה איתך?". החלפת הביטוי שבו אתם משתמשים מתוך הרגל, יכול לדחוף אתכם מחוץ לאזור הנוחות שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר