4 טיפים לשיפוץ המטבח כשהתקציב שלכם לא מנופח

יש כמה דרכים פשוטות לשדרוג מטבח, מבלי לשדוד בנק. במקום לקרוס במהלך השיפוץ (נפשית וכלכלית), יזמית נדל"ן מצליחה מציעה להתמקד בארבעה אזורים עיקריים: הקירות, השיש והארונות (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שיפוץ חדר אינו משימה קלה, במיוחד כשאתם עובדים עם תקציב דל. אך לדברי יזמית הנדל"ן, כריסטינה אנסטד, יש ארבע דרכים פשוטות לשדרוג מטבח מבלי לשדוד בנק. במקום לקרוס במהלך השיפוץ (נפשית וכלכלית), אנסטד, שחיברה שני ספרים, מציעה להתמקד בארבעה אזורים עיקריים: הקירות, השיש והארונות. הנה העצות שלה:

1. אל תבזבזו יותר מדי על ארונות

אמנם ארונות מחברות בעלות שם עשויים להישמע אידאליים, אבל גם לעלות הון וזו הסיבה שאנסטד ממליצה על חלופה זולה יותר: "כרגע כולם אוהבים ארונות לבנים. אתם יכולים להשיג ארונות לבנים במחיר נוח, אם אתם בוחרים בדגמים קיימים, לעומת כאלו בעיצוב מיוחד ואישי".

אנסטד מתייחסת לארונות מוכנים, מה שאומר שבעצם הם בנויים מראש בגדלים סטנדרטיים וניתן לרכוש אותם על בסיס המידות שיש לכם בבית (ואילו ארונות בהתאמה אישית נבנים לפי הזמנה).

"אז אתם יכולים להשיג ארונות לבנים אפילו שיקיים יותר ובמחיר סביר. מכיוון שכל כך הרבה אנשים יוצרים אותם, אתם צריכים להיות מודעים למחיר ולא להפריז בו", מוסיפה אנסטד.

2. החליפו את החרסינות האחוריות

אחת הדרכים הקלות ביותר להפוך מטבח על פניו? לרענן את המשטח האחורי.

"אני חושבת ששילוב של כמה דוגמאות בשיש יכול ליצור הבדל עצום", אומרת אנסטד. "זה באמת יכול לרענן את כל החלל".

3. היו פתוחים להשתמש בקְוַרְץ

שיש נראה נהדר, אך קשה לתחזוקה לאורך זמן. אנסטד מאשרת כי קוורץ הוא אופציה חזקה לכל מי שמחפש משטח שישמש אותו לאורך זמן.

"הרבה אנשים רוצים קוורץ כי הוא עמיד יותר", היא מסבירה, "בניגוד לשיש שהוא נקבובי ואם ישפך עליו משהו, קשה מאד יהיה להוציא אותו ואני חושבת שהקוורץ בימינו - אפילו אלה שנראים כמו שיש - יכולים להראות ממש טוב ובמחיר משתלם יותר".

4. מילה אחת: צבע

אחרון חביב, המשימה הפשוטה מכולן. צבע לא יכול רק להאיר את החדר, הוא גם משנה את כל האווירה. בעוד שגוונים לבנים ובז'יים יגרמו לחדר להראות גדול יותר, צבעים כהים יותר יכולים להציע ניגודיות ייחודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר