צפו

בתערוכת CES בלאס וגאס: הרכב ללא נהג נסע ל'סנהדריה'

כ-200 אלף איש פקדו בשבוע שעבר את התערוכה השנתית היוקרתית שבה נחשפים מוצרים ופיתוחים חדשים ומרתקים • 'מובילאיי' הישראלית כיכבה - ושליחנו בוגאס תיעד (טכנולוגיה)

כיכר בשיתוף MediaPro | כיכר השבת |
(צילום: MediaPro • עריכה: כיכר השבת)

לראשונה: נציג מיוחד של 'כיכר השבת' במשלחת הישראלית לתערוכת CES הבינלאומית בלאס וגאס ארה"ב.

CES הינה התערוכה הפופולרית בעולם לחדשנות ואלקטרוניקה, ויש אומרים שהיא אף התערוכה הגדולה בעולם. כל הגאדג׳טים והפיתוחים שישנו את העולם מ-2020 ואילך נמצאים כאן בהשקות בכורה.

כל ענקיות הטכנולוגיה מציגות ב-CES (מלבד חברת אפל שמחרימה את הכנס מידי שנה); גוגל, סוני, סמסונג, אמזון, עלי באבא, LG, אינטל ואף 'מובילאיי' הישראלית שכובשת את תחום האוטונמיה שהפך לפופולרי מאוד בתערוכות בשנים האחרונות.

בעמדת ההסברה של מובילאיי הוקרן תיעוד מיוחד מנסיעת מבחן שערכה החברה בכבישי ירושלים. מערכת מובילאיי מזהה מכוניות בנתיבים שונים, בני אדם שזוכים לזכות קדימה במעברי חצייה ועוד.

הנסיעה מתחילה באזור התעשייה הר חוצבים, ודרך כביש רמות מגיעה אל היעד - השכונה החרדית סנהדריה.

תערוכת CES (בראשי תיבות International Consumer Electronics Show) הראשונה התקיימה בשנת 1967 בניו יורק. ומאז מידי שנה בתחילת חודש ינואר סוחפת המונים בינהם לא מעט יהודים וחרדים מניו יורק שמגיעים לראות את העתיד הטכנולוגי כאשר הדגש ב-3 שנים האחרונות הוא כאמור בתחום הרכבים האוטונומיים ורובוטיקה. השנה מבקרים בתערוכה כמעט 200 אלף איש, בכ-4,500 דוכנים, והרצאות עם מעל 1,000 דוברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר