על רקע המחאה

אשת הטלוויזיה באיראן התפטרה: "שיקרתי"

שלוש מגישות ידועות בערוץ הממלכתי של איראן, החליטו לתפוס אומץ רב ולהתפטר. זאת בתגובה לשקרים של הממשל בנוגע להפלת המטוס. "נמאס לנו כבר לשקר לכם" (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זירת המטוס שהתרסק (צילום: מתוך טוויטר והתקשורת האיראנית)

על רקע סערת הפלת המטוס האוקראיני באיראן וההפגנות באיראן, הודיעה אתמול (שני) מגישת הטלוויזיה באיראן, גלער ג'עברי, כי היא מתפטרת, "אני לא יכולה לשקר יותר", אמרה והצטרפו אליה עוד שתי מגישות.

ג'עברי, שהתפטרותה עשתה רעש גדול במדינה כתבה בחשבון הפייסבוק הפופולרי שלה: "אני מודה לעם שנתן לי את האימון ובחר בי כמגישה ברשות השידור, אך איני יכולה יותר ואני לא אחזור יותר לטלוויזיה האיראנית".

תיעוד מהמטוס שהתרסק

מי שהצטרפה אליה עוד הייתה, זהרא חאתמי, גם אשת טלוויזיה ידועה באיראן והיא הסבירה: "לא יכולה להפסיק לחשוב על המוות המיותר של האנשים שלנו בגלל הממשלה, תקבלו את התנצלותי שזה הגיע אליי באיחור, אך כעת אפסיק לשקר לכם כמו ב-13 שנים האחרונות בהן הייתי מגישת החדשות שלכם".

סביא רעאד, החליטה להצטרף לשתי הנשים האמיצות וכתבה: "אחרי יותר מ-21 שנה בתחום התקשורת, הן בטלוויזיה והן ברדיו - אני מפסיקה את עבודתי כי אני לא יכולה יותר".

סבא ראד, שאמרה: "תודה על התמיכה לאורך שנות הקריירה שלי. אני מודיעה שאחרי 21 שנות עבודה ברדיו ובטלוויזיה, איני יכולה להמשיך את העבודה שלי בתקשורת. אני לא יכולה".

חבריה לעיתונות באיראן, הצטרפו למאבק הנשים והביעו את כעסם על גופי השידור הממלכתיים שלא מפסיקים לשקר לעם האיראני, האימון של העם בכם הסתיים, אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר