הסכם פשרה

עמית סגל נאלץ לפרסם הבהרה בטוויטר

מפלגת בל"ד ופרשן חדשות 12 הגיעו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, לאחר שהעיתונאי כינה את המפלגה "ארגון טרור", במסגרתו פרסם הבהרה בחשבון הטוויטר שלו (בארץ)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

העיתונאי עמית סגל העלה היום (שלישי) לחשבון הטוויטר שלו ציוץ עם צילום מסך של נוסח הבהרה על התבטאות עבר שלו כלפי מפלגת בל"ד.

"לפני כשנה אמרתי שבל"ד היא ארגון טרור. המפלגה נפגעה מההתבטאות ואף הגישה תביעה. ובכן, בל"ד איננה ארגון טרור או תומך טרור מבחינה משפטית וחוקית, וכך קבע בית המשפט העליון", נכתב בצילום.

את הציוץ פרסם במסגרת הסכם פשרה אליו הגיע עם המפלגה הערבית מחוץ לכותלי בית משפט, לאחר שנתבע על ידם בעקבות דבריו כי בל"ד היא "ארגון טרור עם מימון מפלגות".

על הסכם הפשרה דיווחו לראשונה באתר אייס, שם הזכירו כי כאשר הוגשה התביעה, מסר יו"ר בל"ד ד"ר מטאנס שחאדה כי "המדיניות של בל"ד היתה לא להגיש תביעות נגד המסיתים, כדי לא להפוך את הוויכוח הפוליטי לוויכוח משפטי יבש".

"אך סגל, הידוע בהשתייכותו לימין הקיצוני, עבר את הגבול והשתמש במעמדו על מנת לפגוע במפלגה בתקופת בחירות. לא ניתן שיפגעו בלגיטימציה של בל"ד, המייצגת את הזרם הלאומי בחברה הערבית והדוגלת במצע הכי דמוקרטי – מדינת כל אזרחיה".

בכתב ההגנה שהגיש במסגרת ההליך המשפטי כתב סגל, המיוצג על ידי עורכי הדין ד"ר ישגב נקדימון, ליאת ברגמן וטלי ליבליך, כי "אין מקום לספק כי רשימת בל"ד חותרת בגלוי תחת היותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותומכת בריש-גלי במאבק מזוין של ארגון טרור נגד מדינת ישראל".

עמית סגל: "החרדים - מיעוט הזקוק להגנה" (צילום: באדיבות חדשות 12)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר