"מפלצת"

חם בטוויטר: עמית סגל ויאיר נתניהו מתכתשים

ציוץ שכתב - ומחק - בנו של ראש הממשלה, הביאה לציוץ ציני של הפרשן הפוליטי ומכאן, הדרך להתכתשות סוערת שהתחדשה הערב אחרי הפוגה, הדרך הייתה קצרה (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

סוער ברשת החברתית 'טוויטר' בעקבות קרב הציוצים הנמשך בין הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל לבין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו.

זה התחיל אתמול מציוץ בו תקף נתניהו הבן באופן חריף מאוד את יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין שהחליט לכנס את מליאת הכנסת לדיון בבקשת החסינות של בנימין נתניהו.

הציוץ נמחק כעבור שעה קלה, אך סגל כבר צייץ: "יום אחד יתגלה שיאיר נתניהו היה שתול של כחול לבן בבלפור והעביר בהצלחה קולות מימין לשמאל. בינתיים זה עדיין סוד".

בתגובה כתב נתניהו: "כן איך בדיוק? שאני לא ימני מחמד ואומר את האמת". עמית סגל הגיב: "בדיוק. איך ידעת?".

וכך זה המשיך ביניהם, בלי שנגענו (גם לא בשגיאות...):

יאיר נתניהו: "וסתם נתונים סטיסטים. כשלא צייצתי ולא היה לי פייסבוק ציבורי, הליכוד קיבל ב2006 12 מנדטים, 2009 27 מנדטים, 2013 31 מנדטים (וזה אחרי שילוב עם ליברמן) ו2015 30 מנדטים. ב2019 אחרי שכבר התחלתי להתבטא בפייסבוק וטוויטר: מועד א- 35 מנדטים, ומועד ב-32 מנדטים".

הערב צייץ נתניהו: "וואו. עמית סגל. דיון שלם על כמה אני מפלצת כביכול בגלל הציוץ אתמול. למה? מה עשיתי? ניבלתי את הפה? אמרתי משהו שם שלא אמת? (שאפשר למצוא בויקיפדיה אפילו)? על מה הoutrage המזויף הזה? דרך אגב לאביב בושינסקי אין טוויטר, תמסור לו שכדאי לו להתנצל לפני הכתב תביעה".

עמית סגל: "נדמה לי שאמרתי משהו ברוח ציוצך על רוחב הדיון".

יאיר נתניהו: "אבל לא אמרת מילה, רק שנייה מה הוא בעצם כתב לא בסדר? העלה צילום מסך מידיעה עיתונאית שמבוססת על חשיפה *שלך* ,וכתב פסקה שמבוססת על מידע שמופיע בויקיפדיה ובמשרד המשפטים הרוסי. אפילו עמוס שוקן התראיין היום ב103 ואישר את כל הפרטים שכתבתי (אפילו גילה שמודבר ב*הרשעה* של בית המשפט)".

עמית סגל: "הסברתי בדיוק את הנקודה. 1. אם בעיניך קטטות רחוב בליכוד זו הדרך לנצח, הרי שאתה בא לחדש בתורת הקמפיינים. לא זוכר מקרה אחד בהיסטוריה שבו הניצחון הושג באמצעות מריבות פנימיות. 2. נבזלין לא היה נאשם ברצח באפריל 19? הארץ תמך אז בליכוד? ובכל זאת אביך בחר באדלשטיין אז ולא צייצת".

יאיר נתניהו: "1. אני רודף צדק ואומר את האמת תמיד, בלי להתייפיף, ולא עובד קמפיין ליכוד , לא שר, לא חכ, ולא מחוייב לשום משמעת קמפיין. אני אזרח פרטי ומותר לי להגיד מה שבא לי. 2. קרו כמה דברים מאז מי כמוך יודע".

עמית סגל: "החרדים - מיעוט הזקוק להגנה" (צילום: באדיבות חדשות 12)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר