טיפ טופ

טפטים לתקרה: הטרנד שישדרג לכם את החלל בטירוף

טפט לתקרה לא שונה מהטפט בו משתמשים על מנת לכסות כל משטח אחר - הוא רק פשוט קצת יותר מסובך להתקנה. אך כפי שיוכיחו לכם התמונות הבאות, שווה להכניס אותו לבית (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אתם מחפשים ליצור דרמה בחדר, הזמינו חמישה אנשים ושאלו אותם אם אננס שייך לפיצה. אם אתם רוצים להוסיף דרמה מבלי לחולל מהומות, פשוט צפו את התקרה בטפט. זו דרך בלתי צפויה להוסיף סטייל לחדר, גם אם ניתן לתאר את הרהיטים שלכם בצורה הטובה ביותר כ"ממצאים שנאספו מחנות עודפים אשר שרדו יותר מדי מעברי דירה".

טפט לתקרה לא שונה מהטפט בו משתמשים על מנת לכסות כל משטח אחר - הוא רק פשוט קצת יותר מסובך להתקנה, מכיוון שעליכם להלחם בכוח המשיכה כדי לתלות אותו. אך כפי שמוכיחות התמונות הבאות, מדובר בטרנד מפתיע שנשמח לעמוד מאחוריו. או, אה, מתחתיו.

1. הכניסה

בדרך כלל, כשפותחים דלת לכניסה צרה, העיניים מוסטות היישר לקצה המסדרון. הוספת טפט עליון היא נגיעה גאונית כאן. התבנית הגרפית מושכת את תשומת הלב מהקיר עד התקרה, כך שניתן באמת להתרשם מהחלל כולו ולא רק ממה שקורה בקצהו.

2. הפרוזדור

במסדרונות יכולים להיות חללים שקשה לסגנן: לא ניתן לעצבם באופן שמתנגש עם נראות החדרים המחוברים אליהם ואתם בהחלט לא רוצים ערימת מדפים צפים שתהלום בראשכם בכל פעם שתחלפו לידה. טפטים לתקרה מדלגים על שתי הבעיות הללו. כדאי שתקרת המעבר תצופה בטפט ניטרלי ברובו.

3. חדר השינה

כן, אתם יכולים להצמיד לתקרת חדר השינה הדפס צבעוני להפליא. פשוט התייחסו אליה כאל קיר רגיל, רק זכרו שגוונים ניטרליים כמו שחור, לבן וזהב עוזרים לייצב את המרחב, כך שאפילו התבנית המוגזמת ביותר לא תציף את החלל.

4. חדר האמבטיה

אין דרך טובה יותר להחיות את מה שיכול להיות חלל תועלתי תפל מאשר טפטים גרפיים. רק הקפידו לחפש אחד טפטים עמידים למים או "עמידים בפני התזה", מכיוון שתתמודדו עם הרבה אדים ולחות בחדר זה. אם אתם חוששים שהטפט יגרום לכם להרגיש כאילו התקרה סוגרת עליכם, בחרו הדפס בהיר.

5. חדר הילדים

אם יש שטח אחד שבו אתם יכולים להתפרע ללא בושה, זה החדר של הילדים, מכיוון שהקטנה שלכם צעירה מכדי לשלול את הרעיונות שלכם לטובת טפט מיקי מאוס, איך לומר, מעט מביך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר