בעיצומה של המגיפה: הושק אמבולנס איחוד הצלה פ"ת

במעמד הראש״ל ואישי ציבור, הושק האמבולנס החדש של איחוד הצלה בפתח תקווה במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים (חדשות בריאות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

ביום שלישי האחרון השיק איחוד הצלה אמבולנס חדש תרומת מר מקסים פסיק ומשפחתו, לעילוי נשמת האב מר מיכאל פסיק זכרונו לברכה. האמבולנס מאובזר במיטב הציוד החדש והמתקדם ביותר, יצטרף לצי של למעלה מ-40 אמבולנסים ברחבי הארץ ויתן מענה באזור פתח תקווה על ידי מתנדבי איחוד הצלה מהסניף המקומי.

האירוע התקיים במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים בהשתתפות רבה של ירושלים הראש״ל הגרש״מ עמאר שליט״א, חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו, נשיא איחוד הצלה אלי ביר, מנכ״ל הארגון אלי פולק, רבנים, מתנדבי הארגון, ואישי ציבור.

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר בירך את התורמים משפחת פסיק על התגיסותם בשעה לא פשוטה זו ועזרתם הגדולה לארגון איחוד הצלה אשר אלפי מתנדביו מצילים חיי רבים בכל יום. חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו בירך את ראשי הארגון ואמר כי ״ זהו יום בשורה לתושבי העיר בתוספת כח משמעותי ומציל חיים אודות לפעילותו של הארגון הנפלא איחוד הצלה.

נשיא איחוד הצלה אלי ביר אמר, ״אנו נמצאים בעיצומה של תקופה לא פשוטה כלל, בארץ ובעולם. בימים אלו ועל אף הקושי הגדול אלפי מתנדבי איחוד הצלה פרוסים בכל רחבי הארץ ונותנים מענה רפואי ומקצועי מיידי בכל מקרה חירום רפואי. הם מטפלים באלפי חולים ופצועים מידי יום ומצילים חיים. אני רוצה להודות בשם כל תושבי פתח תקווה למשפחת פסיק היקרה ובראשם מר מקסים פסיק על תרומתם הגדולה שאפשרה לאיחוד הצלה לרכוש אמבולנס נוסף אשר ייתן מענה התנדבותי. כולנו נייחל ונתפלל שהמגפה הקשה תחלוף במהרה ונוכל לחזור כולנו לשגרה בריאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר