בישיבת הסיעה

לפיד מגחך על בני גנץ: נתניהו עשה לו זובור

יו"ר האופוזיציה מגחך על ראש הממשלה החליפי: "הם לא מטפלים בקורונה, כי הם עסוקים מדי במריבות שלהם" • לפיד הוסיף לתקוף את נתניהו: 'ישראל הפכה למדינה אדומה' (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף את התנהלות הממשלה בפתח ישיבת הסיעה. "85% מהציבור חושש למצבו הכלכלי. כל השאר חברים בממשלה".

"הם מסדרים אחד לשני הטבות מס ואאודי אי-8. לממשלה הזו אין זכות קיום. הם זרקו לפח את כל ההבטחות, רימו את הבוחרים, כי הם אמרו 'קורונה קורונה'. הם רק לא מטפלים בקורונה, כי הם עסוקים מדי במריבות שלהם, בגינוני הכבוד הנפוחים שלהם, בג'ובים ובכסאות שלהם. הם אפילו כבר לא מסתירים את זה - כי הבושה מתה".

"ראש הממשלה אמר ש'העולם כולו לומד מאתנו איך לטפל בקורונה'. כולם מאוד התרשמו, חוץ מהעולם כולו. כי בעולם מבינים שיש הבדל בין לדבר, לבין לנהל משבר".

לפיד הוסיף, "האיחוד האירופי פותח גבולות, אבל את ישראל הוא סימן כמדינה אדומה. מדינה אדומה היא מדינה שלא מטפלת נכון בקורונה. זו תוצאה של ניהול רע. מבולבל, לא עקבי, לא מקצועי".

(צילום: לע"מ)

"יו"ר הקואליציה רב בטוויטר עם שר האוצר. ראש הממשלה עושה זובור מול המצלמות לצל החליפי שלו. לא יודעים אם התקציב יהיה חד שנתי או דו שנתי. לא יודעים מה ההנחיות החדשות, אם יש הנחיות חדשות. לא יודעים מתי תהיה הפעימה הבאה. לא יודעים למה לא נותנים דמי אבטלה לעצמאים".

לפיד סיים את דבריו: "הם רק לא מטפלים בקורונה, כי הם עסוקים מדי. במריבות שלהם. בגינוני הכבוד הנפוחים שלהם. בג'ובים ובכסאות שלהם. הם אפילו כבר לא מסתירים את זה - כי הבושה מתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר