תיעוד עצוב

בבכי וללא הספדים: אלפים ליוו למנוחות את ההרוגה מהתאונה

אלפים ליוו למנוחות את האישה החשובה מרת אסתר דייטש ע"ה, שנפטרה מפצעיה בבית החולים, שבועיים לאחר התאונה הקשה בה נהרגו בעלה, בתה וחתנה. צפו בתיעוד הכואב (TV)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: אבי ס.)

אלפי חסידי סקווירא ליוו למנוחות את האישה החשובה מרת אסתר דייטש ע"ה, אלמנת הרה"ח רבי אריה שמואל דייטש זצ"ל, לאחר שאמש (ראשון), נפטרה מפצעיה בבית החולים, שבועיים לאחר התאונה הקשה שבה נהרגו בעלה, בתה וחתנה זכרונם לברכה.

בשל המנהג בסקווירא, שלא לשאת הספדים בליווי המת, התאספו המונים מחוץ לבית המדרש בשיכון סקווירא בארה"ב, ולאחר אמירת קדיש בבכי רב ע"י ילדיה של המנוחה שאיבדו את אביהם ואחותם, יצאו האלפים לכיוון בית העלמין, שם נטמנה למנוחת עולמים.

יצוין, כי חלק מבני המשפחה עדיין מאושפזים בבית החולים לאחר שגם הם נפצעו בתאונה הקטלנית שאירעה כשהיו בדרכם לשמחה משפחתית.

כזכור, לפני כשבועיים נהרגו השניים שהיו מחשובי חסידי סקווירא בתאונת דרכים מחרידה בסמוך לשיכון ניו סקווירא שבניו יורק, ועשרה נוסעים נוספים נפצעו בדרגות שונות, מתוכם רעייתו של רבי שמואל ז"ל שמצבה היה קשה מאד, ובתם הנערה ציפורה דייטש שנפצעה אף היא אנושות ונפטרה לאחר מכן.

בשבועות האחרונים נשאו רבים בסקווירא תפילה לרפואתם של הפצועים מהתאונה הקשה ולרפואתה של המנוחה, ובכל הזמן נאבקו הרופאים על חייה בבית החולים, עד לשעה האחרונה שבה החזירה המנוחה את נשמתה ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה השבורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר