איך המובילים בישראל חוסכים כסף בהובלה?

כל מי שמחפש הובלה, מבקש לחסוך כסף. זהו רצון טבעי שמאפיין צרכנות מושכלת, אבל בדומה לשירותים אחרים, גם הובלת תכולה כזו או אחרת נמדדת לא רק בהיבט של העלות אלא גם על סמך התועלת (בית, מקודם)

זאבי רוזנברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

איך המובילים בישראל חוסכים כסף בהובלה?

כל מי שמחפש הובלה, מבקש לחסוך כסף. זהו רצון טבעי שמאפיין צרכנות מושכלת, אבל בדומה לשירותים אחרים, גם הובלת תכולה כזו או אחרת נמדדת לא רק בהיבט של העלות אלא גם על סמך התועלת. מי שיקבל הצעת מחיר נמוכה ב-100-200 ש"ח בהשוואה לאחרות, ואפילו קצת יותר, אבל יקבל שירות גרוע יגלה בדרך הקשה שההתנהלות החכמה באמת היא למצוא חברה איכותית ואמינה שמציעה מחיר אטרקטיבי. המובילים בישראל, חברה שעונה על שני הקריטריונים הנ"ל, היא אופציה שבהחלט כדאי לבחון.

עבודה יעילה בעלות נמוכה

כל חברת הובלות פועלת כמובן מתוך מטרה למקסם את ההכנסות והרווחים שלה. איך אפשר בכל זאת להציע שירות איכותי במחיר תחרותי? עם התנהלות חכמה ויעילה. אנשי מקצוע עתירי ניסיון יודעים איך לתכנן נכון את הלוז שלהם, וגם איך להשלים כל פרויקט בפני עצמו בזמן הקצר ביותר האפשרי - וכך גם לספק הצעות מחיר משתלמות מאוד, כשהרווח הוא כמובן של הלקוח,כך לדוגמה עבור הובלת דירת חדר הסכום המבוקש הוא 500 עד 1,200 ש"ח, הובלת דירת 2 חדרים ניתן לבצע ב-1,000-1,800 ש"ח בלבד, ואפילו על הובלת דירות גדולות בנות 5 חדרים תוכלו לקבל הצעת מחיר שכוללת גם קרטונים בהחל מ-2,000 ש"ח.

הובלת פריטים בודדים במחיר מצחיק

גם כשהשירות המבוקש הוא הובלת פריטים בודדים, תקבלו ליהנות ממנו גם בהיבט של איכות השירות וגם מבחינה כספית. המחיר ההתחלתי עבור הובלת מדיח כלים, מכונת כביסה, מייבש או תנור אפייה הוא 180 ש"ח. עבור הובלת מקרר תשלמו 200-400 ש"ח בלבד בהתאם למידות שלו ולמורכבות ההעמסה והפריקה. ג'קוזי, כולל גדול, אפשר להעביר תמורת 300-450 ש"ח ורהיטים מכל הסוגים תוכלו להוביל עבור סכום של 190-350 ש"ח.

שירות משתלם גם לעסקים

כשעסק זקוק לשירותי הובלות, מחיר נמוך הוא חובה. הכלל הזה תקף לכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים, שהרי כולם מתמודדים עם אתגרים רבים ובעיקר תחרות קשה. עוד דגש קריטי בהקשר של ההובלות העסקיות הוא אמינות ללא פשרות - אם למשל נדרשת העברת משרד, אי אפשר לדחות אותה אחרי שכבר נקבע מועד, וכל עיכוב גורם להשבתת הפעילות ולנזקים כספיים.

דוגמאות לעלויות: המחיר של הובלת משרד בשטח של עד 50 מ"ר הוא החל מ-900 ש"ח, הובלת דלתות עולה בין 200 ל-350 ש"ח, והובלת לוחות זכוכית כולל שימוש במנוף - 250-550 ש"ח.

אפס נזקים ואחריות מלאה

בכל יום מתבצעות אינספור הובלות בכל הארץ. חברות רבות מציעות את השירות, והדבר מוביל לתחרות שכמובן משחקת לטובת הלקוחות. כאמור הרצון לחסוך מובן אבל במקביל כדאי לזכור שאם תוך כדי העברת תכולת הדירה או המשרד, או כל ציוד אחר, נגרם נזק לרכוש שלכם - התוצאה עלולה להיות הפסד כספי ממשי.

בהתאם חשוב לבחור בחברה שמספקת אחריות מלאה על כל הובלה, ובמקביל ידועה בהתנהלות האחראית שלה. בפרט זהו דגש משמעותי כשנדרש גם מנוף לצורך העמסת או פריקת התכולה.

טיפים נוספים לחיסכון לקראת הובלת דירה

* בקיץ הביקוש לשירותי ההובלות גבוה מאוד - ולכן רמת המחירים עולה גם כן. מי שיכול לתזמן את מועד המעבר לסתיו או לאביב עשוי לחסוך לא מעט כסף.

* גם בימים הראשונים והאחרונים של כל חודש שירותי הובלה הופכים למבוקשים יותר. מעבר דירה ב-10 או ב-20 לחודש יהיה כמעט תמיד זול יותר.

* מעבר דירה הוא הזדמנות מעולה למיון יסודי ומקיף של כל הרכוש שצברתם לאורך השנים. אם תשאירו מאחור את מה שכבר לא נחוץ לכם, מספר הקרטונים יפחת ואיתו גם העלות של ההובלה.

צריכים שירות? הזמינו הובלות מאתר המובילים בישראל: https://www.moving-israel.co.il

עמוד הפייסבוק שלנו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר