הגולשים התרגשו

קידוש ה': מה עשה חסיד בתוך שלולית ענק?

גשמי הברכה שירדו בברוקלין גרמו לשלוליות ענק, לתוכן נכנס האברך החסידי, שלא חס על כבודו ולבושו, והחל לחפור במים • מדוע? ההסבר והתיעוד, קידשו שם שמיים באינסטגרם (מעניין)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: Avi Kaye)

תיעוד שהעלה "הצלם המסתורי" המוכר בכינוי Avi Kaye (אבי קיי) לחשבון האינסטגרם שלו 'חסידים בארה"ב', מציג מאחוריו סיפור יוצא דופן.

עוד מעבודותיו של הצלם המסתורי:

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא מספר, "הייתי אתמול בסיבוב צילומים בברוקלין. הגשם הסוער שירד שם בימים האחרונים, גרם למספר שלוליות ענק ברחובות - ורציתי לצלם ילדים המשחקים במים".

במקום זאת, הוא נתקל במחזה לא שגרתי. "אברך חסידי, עם כל הלבוש החסידי נכנס לשלולית, כאשר המים מגיעים עד לברכיו - והוא מתכופף וחופר שם בעזרת את הפוכה".

"שאלתי אותו אם אני יכול להצטרף אליו ולעזור לו, כי חשבתי שנאבד לו שם משהו. בתגובה הסביר לי: 'אני רק מנסה לפתוח את הביוב כדי שאנשים מבוגרים יוכלו לעבור כאן'".

מספר הצלם המסתורי, "הייתי בהלם. הבן אדם נכנס לשם, הרטיב את נעליו, מכנסיו והחליפה הארוכה במים המלוכלכים, חפר שם עם הידיים, עד שהצליח לפתוח את הסתימה בביוב".

בעמוד האינסטגרם שלו, בו הוא מתעד את החסידים בניו יורק, התקבלו מאות תגובות נרגשות של גולשים יהודים ושאינם, שהביעו את התפעלותם מהמעשה הנאצל של החסיד.

מספר על כך 'אבי קיי', "אחרי שפרסמתי את הפוסט, התברר לי מתגובות של אנשים הוא מנהל של חיידר חסידי בבורו פארק".

"בנוסף, קיבלתי פניה מעו"ד עשיר שראה את הפוסט, שניסה להשיג את האברך, על מנת להעניק לו מענק כספי כאות הוקרה על פעילותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר