לאחר שנה וחצי

תקף יהודים עם פטיש וירצה 19 שנים בכלא

טאהר ח'לף, אזרח ירדני, הורשע בעבירות של ניסיון רצח שהוא מעשה טרור וחבלה חמורה שהיא מעשה טרור, של שני צוללנים באילת, באמצעות פטיש, בנובמבר 2018 (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע באילת (צילום: דוברות המשטרה)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (חמישי), את הנאשם טאהר ח'לף, אזרח ירדני, בעבירות של ניסיון רצח שהוא מעשה טרור וחבלה חמורה שהיא מעשה טרור, של שני צוללנים באילת, באמצעות פטיש, בנובמבר 2018.

הנאשם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון והצדדים עתרו במשותף להשית על הנאשם עונש של 19 שנות מאסר בפועל.

על פי עובדות כתב האישום בו הודה הנאשם והורשע, הנאשם ניצל את אשרת העבודה בישראל על מנת לבצע פיגוע בישראל ולמות במהלכו כ"שהיד".

ביום 30/11/18, הבחין הנאשם בשני צוללנים, נטל פטיש בניין והכה את שני הצוללנים בראשם מכות חזקות בכוונה לגרום למותו.

המחבל היה מועסק על ידי חברת כוח אדם מאילת כפי שמועסקים עוד כ-1500 ירדנים בעיר, אך הוא התחיל את עבודתו בישראל, בשיפוץ הרציף, רק בבוקר הדקירה.

הוא כאמור התנפל על שני ישראלים שעובדים במקום באמצעות פטיש, ופגע בשניים מהם. גם עובדים ירדנים שניסו לעצור אותו, הותקפו על ידו, ואחד מהם נפצע באורח קל.

פראמדיק מד"א אלון יוסף תיאר: "כשהגענו למקום ראינו שני צעירים בשנות ה-20 בהכרה מלאה עם פציעות בגופם. הם סבלו מפציעות מדממות וקיבלו טיפול ראשוני מצוות הנמל. הענקנו להם טיפול רפואי, שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני עד קשה, לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בבית החולים הזנקנו את מסוק מד"א על מנת להעביר אותם לבית החולים סורוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר