בהריון? 5 דרכים שיעזרו לך להירדם בלילה בקלות

עם הטיולים לשירותים, הצרבות, כאבי השרירים ואי היכולת לשכב על הבטן או הגב, השגת שנת לילה הגונה בזמן הריון יכולה להרגיש כמעט בלתי אפשרית. הנה, חמישה טיפים חכמים שיכולים לעזור לכן (הריון ולידה)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בין הטיולים לשירותים, הצרבות, כאבי השרירים ואי היכולת לשכב על הבטן או הגב, השגת שנת לילה הגונה בזמן הריון יכולה להרגיש כמעט בלתי אפשרית. הנה, חמישה טיפים חכמים שיכולים לעזור לכן. חלומות מתוקים:

כווננו את עצמכן לתנוחה הנכונה

על פי איגוד ההריון האמריקני, תנוחת השינה הטובה ביותר לאם ולתינוק במהלך ההיריון היא "SOS - sleep on side” - שינה על הצד. הצד השמאלי הוא המומלץ מכיוון שהוא מגדיל את כמות החומרים המזינים המגיעים לעובר ולשלייה, תוך צמצום הלחץ על הכבד.

הצטיידו במבחר כריות

כמה כריות אתן חושבות שאתן זקוקות להן? 5? 10? הכפילו את הכמות. "כדי להקל על הלחץ המצוי על הגב והירכיים, הניחו כרית בין הרגליים. כדי למנוע צרבת, נסו להרים את הראש והחזה מעט בעזרת כרית יציבה המאפשרת תמיכה והגבהה", אומרת מליסה אנדרווגר, אם לשניים ומנהלת בחברת "כרית הבריאות". חלק מהאימהות העתידיות ממליצות על כרית גוף באורך מלא, בעוד שאחרות אוהבות כרית מתחת לבטן או מתחת לזרועות. פשוט עשו מה שנוח לכן.

שתו פחות לפני השינה

אם אתן מתעוררות מספר פעמים בלילה כדי להתפנות, נסו לקצץ בנוזלים כמה שעות לפני שאתן עולות למיטה כדי לראות אם זה עוזר. הישארו לחות על ידי נטילת לגימות מים לאורך כל היום (במקום לזלול בקבוק מים ענק בחצות) והפחיתו בצריכת קפאין (חומר משתן ידוע).

הימנעו מאוכל פיקנטי

צרבת בשעה 2:00 לאחר חצות? לא כיף. כדי למנוע מחומציות לעלות בגרון, התרחקו ממאכלים חריפים, דלגו על חטיפים בשעות מאוחרות ואכלו ארוחות קטנות ותכופות יותר לאורך היום (במקום שלוש ארוחות גדולות).

התקלחו

הנה טיפ שתוכלו להשתמש בו לפני, במהלך ולאחר ההיריון. כ-45 דקות לפני השינה, התקלחו באמבטיה חמה (לא רותחת). "זה יעלה את טמפרטורת הגוף, אך עם ירידת טמפרטורת הגוף בחזרה, הדבר יעודד את המלטונין (הורמון המקדם שינה) להביא לנמנום", אומרת מומחית השינה לילדים ג'ואנה קלארק. לאחר המקלחת או האמבטיה ההיא, העניקו לעצמכן לפחות 20 דקות של "זמן השבתה" בחדר חשוך קלות ועשו משהו מרגיע כמו קריאה או מדיטציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר