'להוריד אותו עם כדור'

המשטרה חוקרת: מיהי 'דנה רון' שאיימה על נתניהו

שעות אחרי הפצרותיו של ראש ממשלת ישראל, נזכרה המשטרה להודיע כי היא חוקרת מי כתבה פוסט המסית בבירור לרציחתו - בעוד בשמאל רומזים כי סביבתו יזמה את זה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מיצג נגד נתניהו במרכז ת"א. אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יחידת הסייבר של משטרת ישראל, ב'להב 433', פתחה בחקירה כדי לבדוק מי עומד מאחורי פרופיל הפייסבוק שקרא לרצוח את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כזכור, כבר אמש נתניהו צייץ בטוויטר תמונה המציגה תגובה מפרופיל הפייסבוק של אחת המכנה את עצמה 'דנה רון', ובה כתבה: "את ביבי צריך להוריד רק בכוח. דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש".

"מדובר באיום הסתה שקורא לרצוח אותי", כתב על כך ראש הממשלה, ומקורביו הדפו את הרמיזות בשמאל, ברשתות החברתיות, כי הם שעומדים מאחורי היוזר בינתיים כבר הוסר, זאת כדי להציגו כנרדף.

חלק מההסתה נגד נתניהו ומשפחתו (מתוך הטוויטר של טופז לוק)

לפני זמן קצר אמר ראש הממשלה: "ההסתה לרצח ראש הממשלה מצד השמאל הקיצוני מטויחת, ונעשה ניסיון להדביק לו פייק אחריות לאלימות בהפגנות השמאל מצד קבוצת בריונים שתקפה בתל אביב".

"היום נחשף השקר, כשהתברר שמדובר בכלל בקטטה בין אוהדי כדורגל יריבים, אך נוספה עלילה חדשה, כאילו ראש הממשלה עומד מאחורי פוסט שקורא לרצוח את ראש הממשלה".

נתניהו הוסיף: "אנו דורשים מיחידת הסייבר של המשטרה לחשוף מיד מי עומד מאחורי הפוסט הזה. גם השקר הזה יתברר במהרה, כי במשך תקופה ארוכה התלוננו אנשי ימין על הפרופיל המסית 'דנה רון'. כל מי שמטייח את ההסתה לרצח ראש הממשלה ומשפחתו - הוא שותף להסתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר