כיצד ניתן להרחיק יונים?

תהליך של הרחקת יונים חייב להתבצע באמצעות חברת הדברה מקצועית אשר נוקטת בפעולות מתקדמות ואקולוגיות. כיצד פעולות ההרחקה מתבצעות? אנחנו כאן עם כל הפרטים (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: CANVA)

היונים משבשים לכם את שגרת היום יום? כך תוכלו להרחיק אותן בדרכים הומאניות

בעשור האחרון אנו רואים תופעה הולכת וגוברת של יונים אשר מופיעים בהמוניהם בבתים ובעסקים, ובכך משבשים את שגרת היום יום. מעבר לכך כי מדובר במטרד רעש משמעותי להופעה של יונים יכולה להיות גם השפעה בריאותית, וזאת בשל העובדה כי הן נושאות עמן חיידקים אשר יכולים להגיע לבני אדם במידה והקן של היונים אינו מפונה. זאת ועוד, יונים משאירות אחריהן לא מעט לכלכוך, ולכן נדרש לפנות לחברת הדברה מקצועית אשר תבצע הרחקת יונים באופן שאינו פוגע בהן. במסגרת השירות תוכלו לקבל ייעוץ ראשוני מטעם הצוות המקצועי אשר יבחן את בעיית היונים מבחינת סוג המבנה בו אתם מתגוררים, וזאת בכדי לבנות תוכנית פעולה אשר מבוססת על הרחקת יונים לצמיתות. הפעולה של ההרחקה מתבצעת באמצעות רשתות, דוקרנים וכן הדברה של כיני היונים אשר נושאים מחלות וחיידקים. מדובר בהדברה ירוקה אשר אינה פוגעת ביונים עצמן, אלא נועדה להרחיק אותם מהמקום ובכך לאפשר לכם לחזור לשגרת החיים – ללא מטרד של יונים כמו גם חרקים אשר עלולים להגיע לקן של היונה.

הדברה ירוקה: שיטה אפקטיבית לצורך הרחקת יונים

כאמור, שיטה של הרחקת יונים מתבצעת באופן הוליסטי ותוך שימת דגש על בחינת השטח, ובהתאם לכך קביעת תוכנית הפעולה. השיטות הנפוצות להרחקת יונים מתבצעות באמצעות רשתות אותם מתקינים לאורך הבניין או הבית הפרטי, וזאת מתוך מטרה כי במידה והיונה תנסה להתקרב היא לא תוכל בשל הדוקרן מפלסטיק אשר גורם ליונה להתרחק. שיטה נוספת ואפקטיבית בעבור הרחקת יונים היא התקנה של רשתות אשר מונעות מהיונים להתקרב. נוסף לכך, חברת הדברה תבצע ניקוי של צואת היונים כמו גם של הקן עצמו באמצעות חומרי הדברה אקולוגים אשר מאושרים ע"י משרד הבריאות. מאחר וישנן לא מעט טכניקות, חשוב להבין כי ביצוע ההרחקה חייב להתבצע ע"י חברת הדברה אשר יודעת לבצע את כלל הפעולות הנדרשות לצורך ביצוע העבודה באופן מקצועי ובאחריות מלאה.

הרחקת יונים – האם המחיר משתלם?

אין ספק כי נושא של הרחקת יונים מעסיק לא מעט מאיתנו, בעיקר בשל העובדה כי מדובר בתופעה אשר הולכת וגוברת. אולם, רבים תוהים לעצמם האם המחיר בעבור ביצוע הפעולה אכן משתלם. ובכן, מאחר ומדובר במגוון רחב של פעולות להרחקת יונים אחוזי ההצלחה גבוהים, כפי שיעידו מאות בתי אב ועסקים אשר קיבלו את השירות. יש לציין כי העלות של הרחקת יונים נקבעת ע"פ שני פרמטרים: גודל השטח בו צריך לטפל וכן מהי שיטת ההרחקה אותה בוחרים. על כן, מומלץ לבצע השוואת מחירים וכן לוודא כי אתם מקבלים הצעת מחיר אשר כוללת אחריות מלאה בגין העובדה, כולל אפשרות של ניקוי והדברה של קן היונים אשר עלול לשאת איתו מחלות כמו גם לכלכוך רב אשר מצטבר ועלול להוביל להופעה של מזיקים נוספים, כמו נמלים.

חברת ההדברה המובילה: פסט-קונטרול

חברת ההדברה פסט-קונטרול היא חברת הדברה מובילה בתחומה אשר מספקת לכם שירות אישי של הרחקת יונים, בטכניקה אקולוגיות וכן בשיטות הרחקה אפקטיביות אשר במסגרתן תוכלו להיות בראש שקט כי כספכם מושקע בחוכמה, וכי היונים לא ישובו לבית או לעסק. מעוניינים לקבל מידע נוסף? השאירו פרטים מלאים באתר ונציג ישוב בהקדם.

*בהכנת הכתבה השתתף דניאל לאור

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר