הנבחרת בכיכר

יפה דרעי: "צריך להעריך את הכוח הנשי"

יעל צין עם תכנית שנייה של 'הנבחרת בכיכר', בו היא מארחת את הרבנית יפה דרעי ואת אשת החסד מרים ארנטל - כמו גם זמרת, שחקנית וסטנדאפיסטית, יחד עם 'נבחרות' נוספות (TV)

יעל צין | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בתחום השמה וקריירה גבוהה, במקומות שמתאימים לאורח החיים שלנו, הבאנו לכם את הרבנית יפה דרעי - מנהלת מכללה, שמספרת לנו על מחויבות גדולה ושליחות אישית להתאים את תכני הלימוד. לצורך כך, נדרשנו לעניין משרות בכירות שדורשות הקדשת זמן ואנרגיות ולמדנו להתאים אותן לפרק זמן בחיים שמתאים לכך.

סיגל רגב רוזנברג – מנכ"לית קופת חולים מאוחדת, משתפת אותנו באחורי הקלעים בתחום התעסוקה, בקרב הנשים החרדיות. סיגל גאה בכך שבאופן אישי, תחת ניהולה, עובדות נשים רבות מהציבור שלנו. הן מובילות במקצועיות ומשובצות במשרות בכירות בקופה. היא מוכיחה לנו שהשמה וקריירה גבוהה וערכית בציבור החרדי – זה אפשרי.

בפינת הבריאות השבוע זכינו לפגוש את האישיות הדגולה, מירי ארנטל, מייסדת עמותת זכרון מנחם. מירי הסבירה לנו דבר או שניים על הזהירות הנדרשת מאיתנו בעת כזאת ועל הערבות ההדדית שאנו מחוייבים לה. מירי סימנה קווים לדמותה של אחותה הצדקת, מרת חני לדרר ז"ל, שהלכה לעולמה בתקיפתו הקשה של נגיף הקורונה.

בפינת התרבות נחשפנו לתובנה מדהימה, לפיה רוב האמניות אינן מתנהלות וחושבות בצורה עסקית וזה טוב, כי זה לא תפקידן, הן אמניות... אבל מה עושים? התשובה בפנים.

פגשנו את הניה בל המקסימה, שחשפה קצת מאחורי הקלעים של הדמות הסאטירית המוכרת והאהובה על כולנו "חסיה זוכמיר" ומי ומה גרמו לה לקרות.

שמחנו לארח גם את הזמרת והיוצרת האנרגטית, יפוש ברכהאן, שכבר הנעימה לנו מקולה במיזם המיוזיקורונה ושימחה מאות נשות ישראל ששהו במלוניות הקורונה.

משתתפות:

הנבחרת במשפחה:

סיגל רגב רוזנברג – מנכ"לית קופת חולים מאוחדת, הרבנית יפה דרעי

הנבחרת בבריאות:

מרים ארנטל, מייסדת עמותת זכרון מנחם, המרכז הישראלי לתמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם וכלת פרס ישראל למפעל חיים שנת 2019.

הנבחרת בתרבות:

יהודית קאופמן, מנחה ויוצרת, מנהלת קבוצת אמניות בפעולה, הניה בל, סטנדפיסטית ושחקנית, יפוש ברכהאן, זמרת, יוצרת ומלחינה.

קרדיטים:

הפקה תכנית: DoubleYou

עיצוב גרפי: פייגי ברויידא

שמלה: banana

סטיילינג: אתי פינטו

איפור: רבקי הופמן

לשאלות, תגובות, הצעות וכל נושא אחר: office@yael-zien.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר