"ישי ריבו רצה לבוא"

כך מפיגים את ה'שעמום' ב'מלונית הקורונה' • צפו

מאות בחורי ישיבות שנדבקו בנגיף הקורונה ושוהים במלון קיסר בי-ם, משוועים לתעסוקה, אך נתקלים באטימות. אמש, הם החליטו לדאוג לעצמם בדרך מקורית, כך זה נראה (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הבחורים בתוכנית ערב (צילום: באדיבות המצלם)

במלונית הקורונה 'קיסר' בירושלים, שוהים כ-200 בחורי ישיבות שנדבקו בנגיף, אך מאמציהם לקבל תעסוקה ולו לשעתיים בלילה, לא צלחו, וכך אמש (רביעי) האם נאלצו לדאוג לעצמם, ועשו זאת באופן מקורי.

הבחורים, מספרים ל'כיכר השבת' כי "מדובר במצב מייאש". לדבריהם, במלון נמצאים כ-200 בחורים לפחות, ממיטב הישיבות - 'וולפסון', 'שערי שמועות' - ממנה הצטרפו אמש כ-70 בחורים, 'עטרת שלמה', 'נחלת הלווים' ו'מיר', ולכל הבחורים הללו אין תעסוקה.

אחד הבחורים השוהה במקום מספר ל'כיכר השבת' כי "95% מהבחורים פה הם ללא סמארטפונים, מחשבים או כל אמצעי טכנולוגי אחר. אתם צריכים להבין, מדובר בבין הזמנים וגם לאחר סדרי הלימוד המפוצצים פה, הבחורים רוצים קצת אווירה של בין הזמנים וקצת תעסוקה.

"מה שקורה פה, שבשונה מהמלונות לציבור החילוני שראינו תיעודים משם של מוזיקה ושמחה, לפה אסור להכניס כלום, אפילו ישי ריבו רצה לבוא להופיע פה ולא אישרו לו, אין לנו מושג למה, ניסינו לפנות לליבם של הח"כים החרדים, אך לא זכינו למענה אלא להתעלמות מוחלטת, זה פשוט מחדל".

"זה פשוט מכעיס", מוסיף הבחור, "מילא שהאוכל פה חצי קלאץ', אנחנו לא מתלוננים, אבל יש פה דבר מינימלי וזה שיתנו לנו לדאוג לעצמנו לתעסוקה, וגם בזה אנחנו נתקלים באטימות מוחלטת".

הדף המבשר על התוכנית, נתלה על המעלית

אז מה בכל זאת אתם עושים?

"הצלחנו להשיג מחשב קטן ו-30 בחורים הצטופפו כדי לראות את תוכנית 'הסימפוזיון' של 'כיכר השבת', אחר-כך ישבנו פה כמה חבר'ה יצירתיים ושברנו את הראש מה ניתן לעשות.

"אחד החברים הצליח להבריק, והחלטנו לארגן באופן פיראטי תוכנית ערב בבית הכנסת (כי לא אישרו לנו לעשות בחדר אוכל), התוכנית עסקה בפנטומימה וכפי שתוכלו לראות בתיעוד זה היה משעשע והצליח להעביר לנו בנעימים את הערב אתמול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר