המשאיות חוזרות

ביוזמת ראש העיר ירושלים משה ליאון: מיזם 'שמח בשכונות' יוצא לדרך

עיריית ירושלים בשיתוף קול חי תקיים שורת מופעים ואירועי מוזיקה בשכונות ברחבי העיר בימי בין הזמנים באמצעות משאיות השמחה עם מיטב האמנים במוזיקה החסידית (בארץ)

(צילום: יח"צ)

עיריית ירושלים בשיתוף קול חי תקיים שורת מופעים ואירועי מוזיקה בשכונות ברחבי העיר בימי בין הזמנים.

במסגרת מגבלות הקורונה האוסרות על התקהלויות, האירועים יתקיימו על גבי במות ניידות שיעברו בשכונות ויאפשרו לתושבים ליהנות מהבתים והמרפסות, ממגוון הופעות בהשתתפות גדולי הזמר במגזר החרדי ובהם: אוהד מושקוביץ, נפתלי קמפה, משה לוק, אלי הרצליך, נמואל הרוש, מוישי רוט והמנגנים, אדיר מלכה, יונתן שינפלד, הקינדרלך, קובי ברומר, אבי אילסון ועוד.

האירועים יתקיימו בכל יום חמישי בערב עד לסיום בין הזמנים, בין השעות שש עד תשע.

המיזם נערך בשיתוף פעולה עם קול חי וקול חי מיוזיק, שיעבירו בשידור חי בכל יום חמישי, את האירועים מהשכונות השונות ויאפשרו לתושבי ירושלים ולכלל עם ישראל, ליהנות מהמופעים הטובים ביותר גם מחוץ לשכונות בהן הן מתקיימות.

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר: "דווקא בתקופה הזו חשוב לשמור על אופטימיות ולהמשיך את אירועי התרבות ולהעלות את המורל של התושבים היקרים שלנו. זכינו ב"ה כבר בגל הראשון בתקופת חג הפסח , שירושלים הייתה העיר הראשונה שעשתה את מיזם משאיות השמחה ומשם זה יצא לכל הארץ. דאגנו שהאירועים יועברו בשידור חי בתחנות קול חי בזמן אמת, על מנת שכלל התושבים, גם מחוץ למיקומי ההופעות, יוכלו ליהנות מהמיזם המבורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר