המתיחות בצפון

בשל חשד למל"ט הופעלה האזעקה בצפון

התרעת צבע אדום החרידה הבוקר יישובים רבים במרחב הגליל המערבי, מאוחר יותר מסר דובר צה"ל כי מדובר היה בהתרעת שווא למל"ט שחדר לגבול ישראל (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ז באב תש"פ | 07.08.20
(צילום: שאטרסטוק)

מפיקוד העורף נמסר הבוקר (שישי), כי הופעלה התרעת 'צבע אדום' באזור קו העימות בצפון: אבירים, אלקוש, בית ספר שדה מירון, חורפיש, נטועה, פסוטה, פקיעין, צבעון, צוריאל.

דובר צה"ל מסר, כי הפרטים בבדיקה. אך לבינתיים מסתבר כי מדובר בהתרעת שווא. על פי דיווחים מאזור הצפון ישנה פעילות אווירית ערה של חיל האוויר, אך לא נשמעו פיצוצים כלל.

לאחר מכן מסר דובר צה"ל כי לא בוצע ירי לעבר מדינת ישראל. מדובר בחשד שווא למל״ט חודר.

זהו שבוע מתוח למדי בגבול הצפון, לאחר ניסיון תקיפה והנחת מטענים של אנשי חיזבאללה ופעולת התגובה הישראלית שהביאה למותם של 15 פעילי מיליציות פרו-איראניות.

כזכור, צה"ל לקח אחריות על התקיפות בסוריה ביום שלישי האחרון. בהודעה רשמית של דובר צה"ל נאמר: "מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מטרות של צבא סוריה בדרום סוריה בתגובה לאירוע הנחת המטען, שסוכל אמש בדרום רמת הגולן.

"המטרות שהותקפו כוללות עמדות תצפית ואמצעי איסוף מודיעין, תותחי נ"מ ואמצעי שליטה ובקרה בבסיסי צבא סוריה. צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית בשטחו, וימשיך לפעול בנחישות נגד כל פגיעה בריבונות מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר