האסון בכנרת

החברים ליוו את האברך שטבע למוות: "איך זה קרה לנו? איבדנו את עקיבא"

הלוויה קורעת לב נערכה הלילה בבית החיים פוניבז' בבני ברק, שם ליוו למנוחות את האברך החשוב הרב עקיבא קראוס ז"ל בן ה-24, לאחר שטבע למוות בחוף הנפרד בטבריה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הלוויה קורעת לב נערכה הלילה (חמישי), בבית החיים פוניבז' בבני ברק, שם ליוו למנוחות את האברך החשוב הרב עקיבא קראוס ז"ל בן ה-24 לאחר שטבע למוות אתמול בחוף הנפרד בטבריה.

המנוח ז"ל תושב רמות בירושלים ובוגר ישיבת גרודנא בבאר יעקב. בהלוויה קורעת לב הספידוהו רבני הישיבה ובני המשפחה.

מורו ורבו של המנוח, הגאון רבי יעקב יוסף אדלר, הספיד אותו בבכי: "איבדנו את עקיבא האברך החשוב. עדין הנפש. עדין הרוח. איך זה קרה לנו? כזה משפחה חשובה תלמידי חכמים. איזה צער גדול הולך כאן. כזה זמן קשה עובר על העולם. צריכים להתעורר. ר' עקיבא אתה מזעזע את כולנו. איך נפלו גיבורים?".

"מה שאני אומר לעצמי לבני הישיבה ולבני החבורה. אין עצה אחרת רק לימוד המוסר זה העצה היחידה לבנות את הבן אדם. העצה היחידה שמקרבת. אנשים חושבים שאברכים כבר לא צריכים ללמוד מוסר. אדם לא יכול להגיע לשלמות בלי לקבוע כל יום 10 דק' ללימוד המוסר. אנשים מפחדים מהמילה מוסר. זה נותן לאדם את האושר של החיים".

עוד אמר בהספדו: "בלי לימוד המוסר אדם אבוד. שמעתי ממרן הרב שך שאמר נכנסתי לר' חיים עוזר מאות פעמים, תמיד היה מסילת ישרים על השולחן. הנקודה הזאת נחלשה".

"בלי מוסר אדם הוא חיה מסוכנת. נמצאים בעומק הגלות, סוף הגלות. מהמבול לא היה כזה דבר. עוד מעט שוב ראש השנה, אי אפשר לבוא לראש השנה אם בן אדם לא לומד כל יום מוסר".

"איך לא נחזור בתשובה? נמצאים בכזה מצב קשה. הגלות יביא אותנו לדעת שאין לנו להישען אלא על אבינו שבשמים. אין שום כוח הכל מושגח והכל לטובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר