נעלי ה"פיתה" חזרו לאופנה; כך הולכים איתן בשנת 2020

בשנים האחרונות נעלי הסירה השטוחות פינו מקומן לסגנונות אחרים, כמו מוקסינים, מגפונים מבד וסניקרס. ובכן, אנו כאן כדי לעדכן אתכן שנעלי ה"פיתה" שוב ​​במודה ותודו שזו בשורה משמחת (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נעלי ה"סירה" / בלט הן אחד מאותם פריטים קלאסיים שיש תחושה שהם אפילו על זמניים. עם זאת, כידוע, בחמש השנים האחרונות הן פינו את מקומן לסגנונות קלים יותר לנעילה: מוקסינים, מגפונים מבד, כפכפים למיניהם, סניקרס ונעלי ספורט מינימליסטיות ואף מוגזמות. ובכן, אנו כאן כדי לעדכן אתכן שנעלי ה"פיתה" שוב ​​אופנתיות ובכנות, מדובר בבשורה משמחת במיוחד.

על פי פלטפורמת הקניות העולמית, "Lyst", החיפושים אחר נעליים שטוחות ובמיוחד בסגנון הבלט, נמצאים במגמת עלייה מאז תחילת יוני וגדלו בכ-24 אחוזים, שבוע אחר שבוע. במיוחד, נשים מחפשות את נעלי המעצבים טורי בורץ', סלווטורה פרגמו וכמובן את שאנל. צלליות הבוהן המרובעות גדלות גם הן בפופולריותן... אולי כדי להתאים לחולצות ולשמלות עם הצווארונים המרובעים שלנו שהם כה טרנדיים.

אך לא משנה אם אתן מעדיפות סגנונות מרובעים, מעוגלים, בצורת שקד או מחודדים - עם שפיץ, גרסת ה-2020 של הנעלי ה"פיתה" אינה מוגבלת לקשתות עדינות או לאבזמים יוקרתיים. עיצובים סולידיים, מעור מעוטר ומבדים עם טקסטורות - כולם הולכים.

מהי הדרך הטובה ביותר לשלב נעלי בלרינה באאוטפיטים, כך שיראו אופנתיות?

החליפו את החצאיות הישרות שלכן בגזרות A או בצלליות רחבות (אפילו טוב יותר: אם הן עשויות מבדים זורמים כמו פשתן או משי). לחלופין, אם אתן יותר טיפוס של שמלות, בחרו בשמלות צרות או בשמלות "אוהל" נפוחות ומתנפנפות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית