למכירה: הכפפות של המלכה אליזבת שמגנות מפני הנגיף

המלכה אליזבת לובשת כפפות כמעט בכל יציאה מהבית, כבר שנים רבות. כעת, המותג האהוב עליה מציע למכירה זוג כפפות אנטי ויראליות, כמו של הוד מעלתה ויש לכן הזדמנות לרכוש אותו גם (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לבישת כפפות על בסיס יומיומי (ולא בחורף), אינה דבר שרובנו נוהגים לעשות, לפחות עד שפרצה לחיינו מגיפת הקורונה. אבל בהווה, אנשים רבים עוטים כפפות במאמץ לצמצם את התפשטות הנגיף. והחל מהיום, תוכלו לעשות זאת בזוג שאושר על ידי הוד מעלתה, מלכת אנגליה.

המלכה אליזבת לובשת כפפות שחורות או לבנות כמעט בכל אירוע ציבורי בו היא נוכחת - ועשתה זאת במשך עשרות שנים. המותג האהוב עליה הוא כנראה קורנליה ג'יימס (כבר משנת 1947), שבדרך אגב הרים את הכפפה ובדיוק הוציא זוג כפפות אנטי ויראליות שדומות לעיצובים הפשוטים והאלגנטיים שהמלכה כל כך אוהבת. ההבדל היחיד הוא בכך שבזוגות הכותנה-ג'רסי הללו משולבים HeiQ Viroblock, בד ומרקם המעכבים את צמיחתם של חיידקים ווירוסים, כדי להציע הגנה נוספת מפני נגיף הקורונה.

הכפפות מגיעות גם עם הגנה גבוהה מפני השמש, ידידותיות למסך מגע וניתנות לכביסה במכונה. למרבה הצער, שילוב הקדמה והמלכותיות הללו עולה לא מעט - כל זוג מתומחר ב-112 דולר. מצד שני, השקעה בסט לשימוש חוזר ולא בכפפות לטקס חד פעמיות, שוב ושוב, עשויה פשוט להיות טובה יותר לארנק שלכם ובהחלט עדיפה לסביבה.

כמובן שההרגל של עטיית הכפפות של הוד מלכותה אינו חדש, למרות שהוא כן קשור לנגיף (בעקיפין). מה שהתחיל ככל הנראה פשוט בעקבות הלך רוח מקובל (נשים לבשו כפפות בתדירות גבוהה לאורך שנות ה-50 וה-60), המשיך הרבה לאחר מכן, בעיקר כהגנה מפני חיידקים. כן, המאמצים האנטי ויראליים של המלכה נמצאים בעיצומם כבר למעלה מחמישים שנה. לעתים קרובות היא לוחצת יד לאינספור אנשים, בזמן שהיא שוהה בחוץ ולפיכך, הגיוני שכל המגע האנושי הזה יוביל לחולי ככלשהו, בין אם זו הצטננות או גרוע מכך.

למרות שלא אושר אם המלכה אליזבת אכן רכשה זוג כפפות משופרות של HeiQ Viroblock או לא, היינו מוכנים להמר שאחד הזוגות הראשונים כבר זכה לעטוף על ידיה, או לכל הפחות, לנוח במגירת הכפפות שלה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית