"מחלקה נפרדת"

לחוצות מהריון בקורונה? הפרופ' מרגיע ומסביר

אתן בהריון ודואגות? בשיחה שקיים המשנה לראש העיר ירושלים עם פרופ' רוטשטיין, שוחחו השניים סביב הדאגה מעליית התחלואה בעיר והדאגה המעשית לנשים בהריון (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

הדאגה סביב עליית התחלואה במגזר החרדי בירושלים, מדירה את שנתם של הפוליטיקאים והעסקנים החרדיים, אחד מהם הוא המשנה לראש עיריית ירושלים חיים כהן.

כהן, שוחח בימים האחרונים עם הנהלת המרכז הרפואי 'הדסה' כחלק מהפעילות סביב המאבק בנגיף הקורונה. במהלך השיחות הוצגו בפני כהן שורה של צעדים והחלטות שהתקבלו לאחרונה ב'הדסה'.

בשיחה שקיים כהן, עם מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין, הבהיר האחרון כי המדיניות של בית החולים היא בראש ובראשונה להגן על בריאותן של היולדות והילודים וכמובן על הצוות העושה עבודתו נאמה למענן וחייב להישאר בריא עבורן.

לכן הוחלט על מדיניות של בדיקה מוקדמת, על מנת לוודא שהאם אינה חיובית לקורונה. באם תמצא חיובית, תעבור עליה לידה ככל הלידות, עם צוות מסור ועוטף שיסייע בכל הנדרש.

כהן (מימין) ורוטשטיין (אבי חיון)

רוטשטיין הסביר עוד כי כחלק מהצעדים נגד הנגיף, ב'הדסה' הוקמה מחלקה ייעודית ליולדות חיוביות לקורונה, בה יוכלו היולדות לקבל את כל המעטפת הרפואית הדרושה להן ובאם רצונן, לשהות עם התינוק יחד איתן כל העת, עם הדרכה נכונה לשמירה על בריאותו.

רוטשטיין אף הסביר לכהן, כי לרשות הציבור עומד מענה יומיומי על ידי רב בית החולים, הרב משה קליין, לכל שאלה או צורך בייעוץ הלכתי ואף היוועצות עם גדולי הדור.

כהן, הדגיש כי עיריית ירושלים שותפה ביחד עם 'הדסה', במאבק הנחוש להורדת התחלואה הגבוהה בירושלים, בפעילות משותפת בכלל המגזרים בעיר.

המשנה לראש העיר ציין כי הציבור החרדי בירושלים, נענה באופן מלא לקריאת גדולי ישראל ומקפיד על הנחיות משרד הבריאות וכי שיתוף פעולה עם המרכז הרפואי 'הדסה' יסייע בבלימה של המחלה ובהורדה משמעותית של רף התחלואה בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר