הטכנולוגיה בענף היוקרתי

אבני חן ויהלומים הם כבר ממש לא חלום!

חלומה של כל אשה הוא יהלום מרשים ונוצץ, אך החלום לא מתממש עקב תג המחיר הגבוה, אך חברה ישראלית מובילה מהפך בענף עם פיתוח טכנולוגי ייחודי ומדהים (מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשנת 1987, כריסטין אוורט, טניסאית אמריקאית מהטובות ביותר בהיסטוריה, איבדה במהלך משחק הטניס את צמיד היהלומים שלה. לבקשתה, הופסק המשחק למשך דקות ארוכות בכדי לחפש את הצמיד, כשהצופים בבית ובמגרש שותפים לתהליך החיפוש. מאותה שנה ועד היום, צמיד היהלומים, שמכיל אבני חן או יהלומים קטנים שמחוברים באמצעות מתכת יקרה ודקה קיבל את השם "צמיד הטניס" וכל אחת תשמח לקבל במתנה או לרכוש לעצמה צמיד כזה.

חלומה של אשה הוא יהלום אך החלום הוא רחוק בגלל המחיר, חברת 'אקס לאב דיימונדס' מובילה מוצרי פרימיום של יהלומי מעבדה עם פיתוח טכנולוגי ייחודי, והמחירים תתפלאו אבל הם בהחלט נוחים לכל כיס ומותאמים לכל מטרה.

עתיד ענף היהלומים אלו יהלומי מעבדה

רכישה של יהלומים מחברת 'אקס לאב' היא בחירה מעולה, הן מבחינת המחיר ההוגן, איכות התכשיט, ובמיוחד מכיוון שמדובר ביהלומי מעבדה שנוצרו בצורה נקייה ואופטימלית תוך כדי הימנעות מפגיעה והסבת נזק לסביבה ולבני אדם. החברה מאמינה כי ניתן ליהנות מתכשיטים איכותיים ויוקרתיים שעוצבו ויוצרו בקפידה ולשמור על איכות הסביבה במקביל.

תהיתם מה זה יהלומי מעבדה?

לשם כך שאלנו את חגית כץ שינובר מבעליה של החברה להסביר על התהליך הייחודי:

"ההבנה שהעתיד ביהלומים זה יהלומי מעבדה, מחלחלת בקצב מהיר בכל בעולם ועכשיו גם בישראל, ובאמת השינויים הם מבורכים, כי את אותה פעולה שעושים בהוצאת הפחמן הדחוס מהאדמה, בתהליך שכולל תנאי עבודה לא נעימים ומשאבים גדולים מאוד וכמובן נזק סביבתי, אנחנו מיייצרים במעבדה,בסביבה ירוקה ללא תנאי עבדות ומשווקים ישירות ללקוח, ולכן יהלומי כרייה הם אכן יותר נדירים וגם עוברים המון ידיים, ולפעמים אפילו 15 סוחרים עד ללקוח קצה, ומכאן העלויות הגבוהות, לעומת זאת יהלומי מעבדה מיוצרים בעלויות נמוכות משמעותית ולכך המחיר זול יותר"

ומה אקס לאב יהלומים מציעה:

"אנחנו משווקים אך ורק זהב ויהלומים ממעבדות ולא מכרייה והתהליך הייצור של יהלום מעבדה לוקח כחודשיים ואנחנו מודדים את התוצרת באותם מדדים של יהלומים מכרייה ואכן התוצאות זהות במגוון הצבעים הגדלים החיתוכים, מבחינה דימולוגית הכל זהה.

מעבדות היהלומים נמצאות גם בארץ וגם בחו"ל, ומהם אנחנו קונים את היהלומים, ויש לנו מגוון רחב של מוצרים מהבסיסים ביותר, טבעות אירוסין וכדומה עד האבני חן צבעוניות, יהלומים שחורים וכו' אני מזמינה אתכם לבחור את התכשיט המושלם מתוך הקולקציה המרהיבה שלנו, ליהנות ממחיר הוגן ואיכות מעולה, הביקוש הוא גבוה אנשים קונים ואוהבים את המוצרים שלנו וכמו ליהלומי כריה שלכל יהלום ממשקל מסוים מנפיקים תעודות ליהלומים גם ליהלומי מעבדה שיבוץ היהלומים נעשה בארץ הכל לפי רצון הלקוח עיצוב על פי ההזמנה הלקוח שולח תמונה של העיצוב המבוקש, התוכנה שלנו מייצרת את ההדמיה מחזירים לאישור הלקוח ומדפיסים את הזהב לפי העיצוב ושלוחים אליו לבית זה טכנולגית הדפסת תלת מימד יש לנו אתר נוח קל לשימוש וכייפי ומשלוחים עד הבית "

חגית כץ שינובר הינה בעלים ומנכ"ל בחברת אקס לאב דיימונדס

רוצים להיתרשם מהקולקציה ומהמגוון? כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר