פתיחת השמיים

יוון החליטה: כניסה לישראל ללא כל הגבלה

אחרי השלב הראשון, יוון הודיעה כי משבוע הבא היא מאפשרת כניסת תיירים ואנשי עסקים ישראלים לשטחה, ללא הגבלת יעדים, וזאת בכפוף לבדיקת קורונה 72 שעות לפני (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ממשלת יוון החליטה היום (שני) להרחיב את מדיניות כניסת התיירים ואנשי העסקים הישראלים באופן בלתי מוגבל, הן מבחינת יעדים והן מבחינת מספר התיירים.

הכניסה ליוון תתאפשר בכפוף לעריכת בדיקת קורונה 72 שעות לפני הטיסה. ההחלטה תיכנס לתוקף ביום שלישי, שבוע הבא.

במהלך היום קיים שר החוץ הערכת מצב בנושא פתיחת השמיים לתיירים, אנשי עסקים וסטודנטים ישראלים היוצאים לחו"ל.

בדיון השתתפו מנכ"ל משרד החוץ, שגרירים ישראלים ממדינות יעד פוטנציאליות לתיירות ישראלית ונציגים ממשרד התחבורה, התיירות, הבריאות ומרשם האוכלוסין.

בפתח הדיון הודה השר אשכנזי לשגריר ישראל ביוון על המאמצים מול משרד החוץ היווני לפתיחת השמיים ואמר: "אנו מחוייבים לנסות ולמצוא את המתווה הנכון לקיים שגרה בצל הקורונה שתמשיך ללוות אותנו, לרבות סוגיית התיירות היוצאת והנכנסת. יחד עם משרד התחבורה, התיירות ומשרד הבריאות עלינו למצוא את הדרך להמשיך לפתוח יעדים נוספים. אני מצפה מכלל השגרירים להעמיד משימה זו בעדיפות עליונה".

שר החוץ אשכנזי שוחח עם שר החוץ היווני, ניקוס דנדיאס, לו הודה באומרו: "בין ישראל ויוון קיימת שותפות אסטרטגית חשובה והעובדה שיוון היא המדינה הראשונה שפותחת שעריה בעידן הקורונה הינה הוכחה לברית החזקה בין המדינות. מערכת היחסים בין יוון לישראל מהווה דוגמה לכך ששיתוף פעולה ושיח ישיר בין מדינות הוא הדרך הבטוחה לשגשוג כלכלי".

שרת התחבורה מירי רגב אמרה, "המשך פתיחת יוון לתיירות ישראלית ללא הגבלה היא בשורה חשובה לתושבי ישראל שביקשו מאיתנו להרחיב את היעדים לנסיעה ומוכיחה כי המדיניות המדורגת והאחראית שבה נקטנו לפתיחת השמיים הייתה נכונה. תודתי לשר החוץ גבי אשכנזי וצוות משרד החוץ שעמלים כבר כעת על פתיחת יעדים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר