המאבק בקורונה

סנ"צ גלעד בהט מזהיר: תיק פלילי למארגני החתונות

סנ"צ גלעד בהט, ראש מדור חקירות במשטרת ישראל, מזהיר כי המשטרה תפתח חקירות פליליות, בנוסף לקנסות, למארגני חתונות המנוגדות להנחיות משרד הבריאות. צפו בדברים (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

סנ"צ גלעד בהט, ראש מדור חקירות במשטרת ישראל, מזהיר כי המשטרה תפתח חקירות פליליות, בנוסף לקנסות, למארגני חתונות המנוגדות להנחיות משרד הבריאות. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שובע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אנחנו חושבים שהמטרה הברורה והחיונית בנושא הזה היא ההתקהלויות. אותם ארועים שבהם אנו מוצאים 400-500 איש, ואותם צריכים למנוע, משום שההתקהלויות הללו מהווים מוקד הדבקה גדול מאד.

"עד היום כאשר היית מוצא אדם בארוע המוני הוא לא היה נקנס, אבל היום במידה והוא יהיה תושב של אחד הערים שתחת סגר או הגבלות, הוא יאכף ויקבל קנס על סך 500 ש"ח".

איפה נמצאת המשטרה בכל הנושא של האירועים במקומות סגורים, כדוגמת 'טישים' וחתונות בהם משתתפים המונים?

"אנחנו נמצאים בהרבה מאד ארועים אותם אנחנו מכירים, אך לא על כל האירועים אנו מודעים מראש. יחד עם זאת אין לנו שום כוונה לעבור מבית לבית, משום שהאחריות היא בסופו של דבר גם האזרחים.

"אנחנו כמשטרה פועלים גם בהידברות, ומתקשרים לבעלי שמחה וממליצים להם כיצד לנהוג כדי שלא יעברו על החוק, ואנחנו מתכוונים לפעול בנושא הזה לא רק באופן של קנסות, אלא בפתיחת תיק פלילי, דבר שיישאר עם האזרחים גם אחרי הקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר