העוצר על החרדים

"עונש, עוול ופשע"; ח"כ ישראל אייכלר עולה להתקפה

העוצר שהוטל על השכונות החרדיות; הטענה שמנסים לתחום את החרדים ליום שאחרי הקורונה; הטענות נגד נתניהו וחוק הגיוס • ח"כ ישראל אייכלר בראיון סוער לישי כהן באולפן (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

"עוול, פשי ועונש", כך מגדיר ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) את העוצר שהטילה הממשלה על הערים האדומות, רובן חרדיות, בשל תחלואה גבוהה. בראיון סוער באולפן 'כיכר השבת', יוצא אייכלר במתקפה חריפה נגד הפרויקטור רוני גמזו וטוען כי כמו חבריו, גם הוא מגיע ממקום של שנאת חרדים. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התבטא אייכלר: "המחלה אינה מבחינה, אבל המבחינים יודעים לאבחן בדיוק היכן יש אזור חרדי, והיכן אין. ואני לא צריך להוכיח לצופים שראו את הסרטונים מחופי הים, משוק מחנה יהודה, ומההפגנות בבלפור.

"הנגיף הוא מחלה שצריך להתפלל להקב"ה ולעשות את הריחוק שצריך כדי למנוע סכנה, אבל ממתי סגר הפך לתרופה נגד קורונה? ישראל המציאה תופעה נגד הקורונה באמצעות סגר, בזמן שלא שמענו על צעד כזה בארה"ב ובאירופה".

אייכלר הוסיף: "גם אתמול כשדובר על סגר בנתיבות הצליחו בסופו של דבר למנוע סגר כללי, חוץ מכמובן השכונות החרדיות, ואני חושב שמדובר בתרגול לקראת תחומי מושב לציבור החרדי ביום שאחרי הקורונה".

"כשהמשטר החילוני מסמן את הציבור החרדי כבר כמה שנים באמצעות קיפוח בדיור, באמצעות עוני ובאמצעות סגר, זה מרגיל את הציבור הכללי לסגור בתי כנסת ביום שאחרי הקורונה", הוסיף הח"כ מ'אגודת ישראל'.

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר