הראיון המלא

"למה אתה מראיין אותי?"; ראיון מפתיע עם ח"כ אלי אבידר

ההופעה הראשונה בתקשורת חרדית; ההסתה נגד הציבור החרדי; ההתייעצויות עם מרן הגר"ח קנייבסקי והקריאה לא לסגור בתי כנסת וישיבות • ח"כ אלי אבידר בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' התארח באולפן 'כיכר השבת' לראיון ראשון לתקשורת החרדית והתייחס לטענות נגד סיעתו, ההסתה נגד החרדים, הקריאה שלו שלא לסגור בתי כנסת וישיבות וההתייעצויות שלו עם מרן הגר"ח קנייבסקי והגר"ש בעדני. צפו בראיון המלא.

"התחלואה באחוזים שלה נקבעת בגלל שבודקים", טוען ח"כ אבידר. "אם יבדקו תשעה מיליון אזרחים בישראל, אני מבטיח לך שרמת התחלואה תהיה גבוהה - לאו דווקא בחלוקת חרדים וערבים.

"בבני ברק רצו להגדיר אותה כאדומה אז שלחו את הציבור להיבדק כדי להוריד את האחוזים, מדובר פה בישראבלוף אחד גדול. הוא סוגר את החרדים והערבים. למה? כדי להגיד לציבור שאנחנו במצב חירום ובמצב קשה - ואין מצב קשה".

ח"כ אבידר הפתיע ואמר: "זה שהרב קנייבסקי אמר שלא לסגור תלמודי תורה וישיבות - כל הכבוד לו! כל הכבוד לו שהוא עשה את זה, אני אומר לך את זה ואני אומר את זה בוועדות: אסור לסגור בתי כנסת, אסור לסגור ישיבות, אסור לסגור אולמות שמחה.

"אני לא מדבר מחוסר אחריות, אני חושב שיש כבוד למסורת ב'ישראל ביתנו', יש שבעה ח"כים שכל אחד ומלואו. אבל באופן גורף אני אומר לך, יש לנו חברי כנסת חילונים שהילדים שלהם לומדים בבתי ספר דתיים בפתח תקווה, יש לך חברי כנסת שהולכים לקבל דעת תורה, אחד מהם יושב מולך".

ממי אתה מקבל דעת תורה? אולי מהגר"ח קנייבסקי?

"בוודאי, אני לוקח ממנו דעת תורה, הלכתי לקבל ממנו דעת תורה. גם מהרב שמעון בעדני מש"ס".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר