"האישה נתקללה בעצבות אבל היא יכולה לשנות את זה"

בערב חג הסוכות, מירי שניאורסון מארחת בתכנית "נפלאות בפרשה" את האומנית והיוצרת, הרבנית חדווה לוי, שמעבירה שיעורי תורה ומנחת סדנאות העצמה - ולומדת איך ניתן לשמוח למרות הכל (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: זאבי רוזנברג)

כעת, כשמחצית החודש חלפה לה וראש השנה ויום הכיפורים מאחורינו, נותר רק לחשוב איך נשמח למרות הסגר והקורונה בסוכות ואיך נראה בשמחת בית השואבה.

סוכות מתחיל עם מצוות ישיבה בסוכה. אף שכולנו כבר במצב ישיבתי, מצב של סגר, מצב של חוסר ידיעה ועצירה – הישיבה בסוכה היא שונה. בישיבה בסוכה מברכים "שהחיינו" ומשם ממשיכים בריקודי שמחה לשמחת בית השואבה. בקומנו בבוקר הראשון נמשיך את מצוות החג בארבעת המינים, כשהם מאוגדים יחד – הלולב, האתרוג, ההדסים והערבות, עליהם אומרים חז"ל "שישראל נושאים לולביהם בידיהם ונוצחין".

חג הסוכות מבטא את הקשר של עם ישראל לקב"ה. הקשר מתעצם מיום ליום בימי החג עד שמגיעים לשיא – בהושענא רבא ושמחת תורה. השאיבה של השמחה בכל לילות החג מעצימה ומביאה את תחושת הניצחון. משמחה זו שאבו הנביאים את רוח הקודש שנתנה להם כוח לכל השנה.

אם גם את רוצה בניצחון משלך, דעי כי הימים הללו מסוגלים לכך! שאבי את השמחה עכשיו ממש, כדי שתישאר עבורך לכל השנה.

כל מה שרצית לדעת על השמחה, בתוכנית: הרבנית חדוה לוי משתפת את מירי שניאורסון בהכנות בגילוי לב, כזמרת ומרצה, מה הכי קשה לה, בפרט בימים אלו. למה כל כך חשוב לשאוב השבוע את השמחה בדליים ועל שמחת בית השואבה, אז והיום ונותנת לנו שלושה תנאים איך להגיע למצב של שמחה, למרות האתגרים הקשים בארץ וכמובן, מסיימת באיחול חגיגי ושמח לנשות ישראל לשנת תשפ"א.

הכותבת היא מנטורית עסקית ומטפלת בשיטת אית"ן, נשיאת נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

לכניסה לאתר לרכישת הספרים "פרשה באהבה", לחצו כאן

mail: mirisch1@gmail.com

טלפון: 054-9292901

ניהול אולפן: זאבי רוזנברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר