האזינו

ינון מגל הדהים: "הייתי מוציא תת מקלע ויורה בעיתונאים שצולבים את נתניהו"

איש התקשורת ינון מגל תיאר בצבעוניות מה היה מעולל, אם היה במקום ראש הממשלה נתניהו, לעיתונאים שרודפים אותו. "מוציא תת מקלע, צרורות, רימונים, פיצוץ" • האזינו ל'סאטירה', כהגדרתו (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההתבטאות שהקפיצה (מתוך 'ינון מגל ובן כספית', ברדיו 103. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

הסאטירה התפרשה כהסתה לרצח? איש התקשורת ינון מגל, הידוע בעמדותיו הימניות ובאהדתו לראש הממשלה בנימין נתהיהו, התבטא היום (שני) בתכניתו בשידור חי, כי הוא במקום נתניהו כבר היה יורה בעיתונאים הרודפים אותו.

"אני במקומו", אמר מגל לעמיתו בן כספית, "כבר מזמן הייתי מוציא תת מקלע ויורה ב... לא רוצה להגיד שהייתי יורה בכולכם, בך לא, אבל בכל השאר - יורה".

הוא אף סיפק תיאור צבעוני, והשמיע קולות כיצד כביכול זה היה נראה ונשמע: "צרורות כמו ברמבו, עם השרשראות שיורד... כל העיתונאים ששנים צולבים אותו, כל יום שישי - צרורות, רימונים, 21,22,23, פוצץ".

בשלב זה שותפו להגשת התוכנית ב'רדיו 103', איש התקשורת בן כספית הידוע בעמדותיו השמאלניות, עימת אותו עם תוכן דבריו ואמר: "בוא נשחזר מה שתית ואכלת מהבוקר, אני גם רוצה...".

"אני לא יודע אם שמעת את עצמך, אבל אתה קראת עכשיו, זחוח ומבסוט, לרצוח את העיתונאים שצולבים את ראש הממשלה", טכן כספית, אך מגל הדף את האשמה והסביר: "זה היה קטע סאטירי, כמו שב'ארץ נהדרת' עושים סאטירה".

מרדיו 103fm נמסר ל'כיכר השבת': "התחנה רואה בחומרה כל ניסיון הסתה לפגיעה בעיתונאים ובחופש הביטוי והפעולה המלא שלהם".

"מדובר בניסיון לא מוצלח של המגיש, זאת בלשון המעטה, להעמיד נקודה באופן סאטירי, שהתפרש בקרב מאזיננו באופן בלתי ראוי ופוגעני. הוא מיד חזר בו והתנצל בשידור חי. הובהר לינון שלהתבטאויות מסוג זה, גם אם נאמרות בבדיחות הדעת, אין מקום בשידורינו. 103fm מאחלת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר