הפרקליטות הודיעה

עדות שקר לטובת שרה נתניהו? התיק נסגר

תיק החקירה בחשד למסירת עדות שקר של עובדות במעון ראש הממשלה לטובת שרה נתניהו, נסגר היום • עו"ד בן גביר: שהמשטרה תטפל בפשעים ולא במעורבות בפוליטיקה (בארץ)

שרה נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום (שלישי) לאפי אזולאי, אב הבית במעון ראש הממשלה, כי התיק הפלילי בגין מעורבותו במסירת תצהירי שקר ועדויות שקר לטובתה של שרה נתניהו ייסגר, ויועבר לבחינה באפיק המשמעתי, באמצעות נציבות שירות המדינה, בהיותו עובד ציבור.

כמו כן, גם התיק שנפתח נגד שתי עובדות המעון, אשר נחקרו בחשד למסירת תצהירים כוזבים במסגרת הליך בבית הדין לעבודה - נסגר. הסיבות בגינן נסגרו התיקים לא נמסרו, זאת "בהתאם לתיקון בסעיף 62 לחוק סדר הדין הפלילי", לשון ההודעה.

עו"ד איתמר בן גביר שייצג את העובדות מסר כי הוא "שמח שגם בפרקליטות הבינו את מה שאמרתי מהרגע הראשון: אין בסיס לחקירה, אין בסיס לטענות ואין שום תקדים לאירוע כזה".

"אם היא לא הייתה עובדת אצל נתניהו איש לא היה חוקר אותה והגיע הזמן שהמשטרה תנצל את יכולותיה ותשקיע את זמנה בטיפול בפשעים ולא במעורבות בפוליטיקה".

כזכור, חקירת המשטרה נפתחה בחשד כי עדויות של שתי עובדות במעון במסגרת תביעתה של עובדת המעון לשעבר שירה רבן נגד שרה נתניהו, היו שקריות. המשטרה חשדה כי אב הבית הדיח את העובדות לעדות שקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר