"לא נוצר בטבע"

חוקרת סינית חושפת ממקום מסתור את האמת על הקורונה

ד"ר לי-מנג יאן, וירולוגית סינית שביצעה מחקרים מוקדמים על COVID-19, נאלצה לברוח - ובראיון ממקום המסתור הבטיחה לחשוף את האמת: כך ייצרו את נגיף הקורונה בסין (אקטואלי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

חוקרת נגיפים מסין טוענת שיש לה הוכחות שנגיף הקורונה לא נוצר בתהליך טבעי, אלא הונדס על ידי סין. היא הבטיחה לחשוף בקרוב את ההוכחות להונאה הגדולה.

בראיון לתוכנית האירוח הבריטית "Loose Women" אמרה כי ברשותה ראיות שמוכיחות כי מקור ההתפרצות של נגיף ה-Covid-19 לא היה מבעלי חיים בשוק הבשר בווהאן.

לטענתה, "זה בא מהמעבדה - המעבדה בווהאן, והמעבדה נשלטת על ידי ממשלת סין". את הדיווחים כי מקור הנגיף בשוק העטלפים כינתה "מסך עשן".

ד"ר יאן, היא מומחית לווירולוגיה (תורת הנגיפים) ואימונולוגיה (תורת מערכת החיסון) מאוניברסיטת הונג קונג, שנאלצה לברוח לארה"ב, שם היא מסתתרת.

"הנגיף לא נוצר בטבע. רצף הגנום שלו מוכיח את זה ואני אשתמש בו בהוכחות שלי בשביל להראות לאנשים שהווירוס הונדס במעבדה בסין".

הוירולוגית הבכירה הוסיפה כי לאחר שהמידע יהיה זמין, כל אחד יוכל לאמת את טענותיה, כולל אנשים שאין להם כל רקע מדעי.

היא הסבירה מדוע חשוב כל כך לדעת מה מקור הוירוס: "הדבר הקריטי עבורנו הוא לדעת את מקור הנגיף, אם לא נדע, לא נוכל להתגבר עליו - וזה יהיה מסכן חיים עבור כולם".

בסין הכחישו את טענותיה וגורם רשמי בממשל מסר בתגובה: "לא היה פה שום טיוח או קנוניה מצד הממשל הסיני. ברגע שדווחו על הידבקויות באזור ווהאן, הממשלה פעלה לבודד את החולים ולבלום את ההתפרצות. כשהיה לנו מידע זמין על הנגיף, העברנו אותו בהקדם לקהילה הבינלאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר