דיווח בארה"ב

אחרי טקס השלום: חולי קורונה בבית הלבן

יממה אחרי החתימה על הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, התגלו מספר עובדים זוטרים בבית הלבן כנשאים חיוביים של הקורונה • ראש הסגל סירב להגיב (עולם)

(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

כמה עובדים זוטרים בבית הלבן אובחנו היום (רביעי) כחולי קורונה - כך מדווחים כלי תקשורת מקומיים. דיווח אין אימות לפי שעה מהבית הלבן עצמו.

הדיווח מגיע יממה אחרי החתימה בטקס החגיגי שנערך במקום, בו נחתם הסכם שלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין.

לפי הדיווחים, לא ידוע בשלב זה אם העובדים שחלו נכחו בטקס או אם מי מהם בא במגע עם עובדים שהיו במקום. יצוין כי העובדים במקום עוברים מידי יום בדיקות קורונה.

לכתבים המסקרים את פעילותו של הנשיא נאמר היום שכמה אנשים בבית הלבן נדבקו בנגיף, אך ראש הסגל מארק מדוז סירב למסור פרטים נוספים. "אני אף פעם לא מתייחס לסוגיות הנוגעות לבריאות בבית הלבן".

בתוך כך, מדוברות משרד הבריאות הישראלי נמסר היום כי לקראת נסיעת המשלחת לחתימה על הסכם השלום בוושינגטון, נבנה מתווה קפדני, המבוסס על קפסולות שמורות, להגנה על משתתפי המשלחת, בהתאם למתווה נסיעות ספורטאים וגורמי מקצוע הטסים למטרה מקצועית קצרת טווח.

השבים מהטיסה ייכנסו לבידוד. בימים הקרובים תבוצע חקירה אפידמיולוגית לנוסעים. אם היו מקרים של חריגות מהמתווה שאושר, ידרשו להשלים את תקופת הבידוד הנדרשת ל 14 ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר