תיעוד

צדיק: שר הרווחה ארז סלי מזון עם חב"ד

שר העבודה והרווחה איציק שמולי עצר את עיסוקיו בערב החג בכדי לארוז מזון למשפחות מעוטי יכולת במפעל כולל חב"ד בירושלים • "מספר הבקשות להיקפים שלא ידענו מעולם" (אנשים)

(צילומים: מנדי הכטמן )

שר העבודה והרווחה איציק שמולי ארז בערב החג סלי מזון למשפחות מעוטי יכולת במפעל של 'כולל חב"ד' בירושלים. "רגע לפני ערב החג עצרתי הכל והגעתי לארוז מזון למשפחות נזקקות", כתב השר.

השר שמולי מחובר מאוד למשפחות מעוטי היכולת ובמהלך הביקור הזכיר את החיבור שלו למיזם לביטחון התזונתי, של משרד הרווחה בשיתוף עם כולל חב"ד, המסייע לרבבות משפחות, מהציבור החרדי והכללי, בכל רחבי הארץ.

"ההחלטה הראשונה שקיבלתי בתפקידי היה להגדיל את תקציב המיזם לביטחון התזונתי שבאחריות משרדי ויחד אנו פועלים במרץ על מנת שהתמונות המבישות של ישראלים עם צלחות ריקות בערב החג לא יחזרו על עצמן".

השר שמולי, שהתקבל על ידי צוות החב"דניקים במפעל החסד, סיפר כי "מספר הבקשות לסיוע במזון בחג זינק השנה להיקפים שלא ידענו מעולם ומטרתנו ברורה - שאף ישראלי לא יותר מאחור בתקופה זה. רבים שתרמו מדי שנה הפכו לנזקקים בעצמם ואין להם איך למלא את ארוחת החג. בתוך כך", בישר השר, "אני שמח שהצלחתי להכפיל פי 3 את סכום הסיוע לעמותות הסיוע לחלוקת מזון".

בסיום הביקור הודה שר הרווחה לארגון אשל ירושלים, זרוע הרווחה של 'כולל חב"ד'. "אתם שותפים מלאים שלנו לדרך ועבודתכם חיונית למדינה", אמר השר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר