מעצבת הסלבס: אלו שילובי הצבעים האהובים עלי למטבח

"המטבח הוא אחד החללים שאני הכי אוהבת לעצב", אומרת המעצבת ג'ואנה גיינס וחולקת איתנו את ארבע קומבינציות הצבעים המועדפות עליה שיהפכו אותו לאיזור נעים לבישול, בילוי וכל מה שביניהם (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשהמעצבת הנודעת ג'ואנה גיינס מדברת על עיצוב הבית, אנחנו מקשיבים. ולמזלנו, היא חולקת כמה משילובי צבעי המטבח האהובים עליה. "המטבח הוא הלב הפועם של הבית, מה שהופך אותו לאחד החללים שאני הכי אוהבת לעצב. זה כל כך מעורר השראה לראות משפחות נמשכות לעבר המטבחים שלהן שוב ושוב והשנה, אולי אפילו יותר מתמיד", היא אומרת. אז הנה, ארבע קומבינציות הצבעים המועדפות עליה שיהפכו את המטבח לחלל נעים לבישול, בילוי וכל מה שביניהם:

1. לבן + קרם

ג'ואנה אומרת: "פלטת הצבעים הלבנים היא תכליתית במיוחד משום שהיא משמשת כתפאורה לכל סגנון עיצוב, כולל מודרני, תעשייתי, מסורתי וכו'. גוני הקרם נוטים יותר לעבר סגנון מסורתי, אם כי ניתן להכניס אלמנטים מודרניים כמו אריחים בצבע זה, כדי להשיג את הסטייל שאתם חושקים בו".

2. כחול עצמתי + לבן

ג'ואנה אומרת: "אנחנו תמיד שומרים על קירות ניטרליים כשמשתמשים בארונות בצבע כהה ובולט יותר. שילובי צבעים דרמטיים נוטים להיות בסגנון אקלקטי ומודרני יותר והם דרך נהדרת לגלם אווירה תוססת במטבח שלכם".

3. אפור + לבן

ג'ואנה אומרת: "קומבינציית הצבעים הזו משמשת בעיקר בסגנונות מטבח מסורתיים. אתם יכולים להחליף צבעים אלה בקלות מכיוון ששניהם ניטרליים, אם כי הייתי ממליצה להימנע מתכנית מונוכרומטית של גוונים אפורים בלבד. אני ממליצה לשחק עם חומרה מהנה, תאורה ושטיחים, להוספת נגיעות של צבע ומרקם לכל החלל".

4. כחול / ירוק בהיר + לבן

ג'ואנה אומרת: "קומבינציה זו יכולה להיות מודרנית או מסורתית, כך שזו דרך נהדרת להוסיף צבע למטבח שלכם בצורה עדינה וקלאסית יותר. מיקס של ירוק וכחול עם לבן מרגיע אותי ומזכיר לי את הים ולכן אני אוהדת שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר