צפו ב'המבקר'

שני ילדי הפלא שמשגעים את ישראל בראיון

הזמר אסף לוי והאחים עלאי ונתאי צרפתי, בראיון מיוחד באולפן כיכר השבת, לרגל השקת הסינגל המשותף שלהם "כאן לפניך", וגם ביצוע 'לייב' מרגש באולפן של הלהיט (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאבי רוזנברג, מולי הרשקוביץ)

הזמר אסף לוי והאחים צרפתי בראיון מיוחד באולפן כיכר השבת, לרגל השקת הסינגל קליפ "כאן לפניך" שכתב לוי בעצמו לאחר שחזר מראש השנה באומן לפני כמה שנים. לוי, זמר אירועים ואולפנים מנוסה, החליט להתחזק בתקופה האחרונה ולשיר רק שירי קודש, שמע את האחים צרפתי, התרגש והחליט מיד להקליט את השיר ששכב אצלו במגירה כמה שנים.

צמד ילדי הפלא עלאי (13) ונתאי (8.5) צרפתי מהעיר לוד, פרצו לתודעה כאשר השתתפו בתכנית ריאליטי המוזיקה הישראלית הפופולרית 'בית ספר למוזיקה' וריגשו רבים בשירתם מלאת הסלסולים. "אין לי טלוויזיה בבית, משהו שלח לי סרטון שלהם בוואטסאפ ומיד התחלתי לחפש את ההורים שלהם כדי שישירו יחד איתי את השיר שכתבתי", מספר לוי.

"מיד ששמענו את השיר התחברנו, עבדנו על זה קצת בבית ובאולפן זה ממש זרם", מספר האח הגדול עלאי. "זה היה מדהים, הם הגיעו לאולפן ושרו מיד כאילו הם מכירים את השיר הזה 20 שנה. אני שלחתי להם רק סקיצה ראשונית והם כבר הגיעו ממש מבושלים לאולפן ונתאי הקטן אפילו הוסיף סלסולים וגוון משלו ללחן מתוך התפילה של "ראו בנים", וזה היה ממש מרגש ומיוחד", מספר לוי.

האחים המוכשרים חושפים מי בוחר את השירים בעבורם, מה הם שומעים בבית, מי לימד אותם לסלסל כמו זמרים מנוסים וגם איך זה להקליט לראשונה סינגל ביכורים מקורי.

צפו בראיון המלא ובביצוע באולפן של הלהיט:

לשירים המלאים בפינת המסננת:

דוד בן ארזה - תישאר

יונתן שטרן ולייזר ברוק - אני לדודי

איצ'ה מאיר הלפגוט ורפי ביטון - אבינו אתה

מאיר אליאס - לגלות פניך

משה דאודי - חושק אליך

שולי רנד - משנתנה הרשות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר