המעצבים כבר מאמצים: 15 רעיונות לשדרוג הווילון בסלון

בהנחה שהעברתם יותר זמן בסלון לאחרונה - בדומה לכולנו - יתכן שחלפה בראשכם המחשבה שהגיעה העת להעניק לו שדרוג. אבל מאיפה בכלל מתחילים? ובכן, מה דעתכם על החלונות שלכם? (עיצוב הבית)

(צילום: shutterstock)

סלון נהדר יכול לשמש לכל כך הרבה דברים: לבילוי זמן איכות עם המשפחה, למנוחה באמצע היום על הספה עם ספר מותח, לאירוח מהנה - וזו רק רשימה חלקית. אם העברתם יותר זמן בו בזמן האחרון - בדומה לכולנו - יתכן שחלפה בראשכם המחשבה שהגיעה העת להעניק לו שדרוג. אבל מאיפה בכלל מתחילים? ובכן, מה דעתכם על החלונות שלכם?

"עדכון החלונות יכול להוסיף אלמנט רך יותר למרחב שלכם ולהדגיש את האור בחדר, במהלך החודשים הקרים יותר", אומר גבי דה מילו, מעצב ויועץ בחברת "סטונסייד". יש כל כך הרבה דרכים לשחק עם הווילונות שלכם, שישנו לחלוטין את מרחב המחיה שלכם. למזלכם, מצאנו 15 רעיונות לשדרוג הווילון בסלון שיגרמו לכם להביט על החלל שלכם באור חדש לגמרי:

1. שנו את הטקסטורה

אם אתם רגילים לצבע מסוים, שינוי מרקם הווילון שלכם יכול לחולל הבדל גדול. למשל, שימוש בשניל במקום במשי בו השתמשתם בעבר, מסוגל לשנות את הווייב של החדר מקיצי לחורפי, באופן מיידי.

(צילום: שאטרסטוק)

2. שחקו עם פסים

"כרגע, אני אוהבת פסים מכל הזנים!", אומרת המעצבת ג'יליאן סגל. "אני אוהבת שהם יכולים להרגיש מודרניים, מסורתיים, או אפילו קצת נוסטלגיים. הם מוסיפים קורטוב אקלקטיות לפרויקטים".

3. שקלו להתאים אישית

כן, זה יכול להיות יקר, אבל מראה מותאם אישית יכול באמת לשנות את החלל שלכם: אתם יכולים לבחור בדים המשלימים את הרהיטים שלכם, להחליף את גודל הווילונות עצמם ולהוסיף קישוטים ככל שתרצו.

4. רכשו מוט מעניין

אתם יכולים ללכת על וילון פשוט, אבל לאפיין אותו על ידי מוט דומיננטי מט או מבריק. זה יוסיף קצת רעננות, מבלי שתצטרכו להשתגע מדי עם דוגמאות והדפסים.

5. השתעשעו עם טלאים

"סלון צריך להרגיש נעים ופונקציונלי והוספת וילונות יכולה ליצור תחושה של רכות ויוקרה בחלל", אומרת המעצבת אליסון גיזה. דוגמת טלאים יכולה להשרות אווירה מהנה, במיוחד מכיוון שיש בה היבט של "עשה זאת בעצמך".

6. אל תשכחו את הבד המתאים ביותר לסתיו: צמר

צמר הולך בסתיו. זו עובדה. הוספת וילון משובץ מאריג זה לחדר המגורים, תעניק לו תחושה ביתית מפנקת.

7. התאימו את הווילונות לרהיטים שלכם

זה אולי קצת מוגזם, אבל כל המעצבים מסכימים פה אחד: כל עוד הצבעים סולידיים, זה לא יראה שאתם מתאמצים יותר מדי. למעשה, זה יעניק לחדר מראה מגובש יותר, בסך הכל.

(צילום: שאטרסטוק)

8. חשבו על צמחים סתוויים

פרחים לא חייבים להיות רק באביב: בתנאי שניגודי הצבעים משמעותיים מספיק, וילונות פרחוניים ישתלבו נהדר כשמזג ​​האוויר מתקרר.

9. אל תפחדו לערבב הדפסים

אם הספה שלכם מפוספסת והווילונות שלכם עם איורי פייזלי ואתם תוהים: האם זה שילוב מוזר או מגניב? האם המראה הזה לא ביזרי? נסו את הטיפ המשדרג הזה ובחרו הדפסים שונים באותה משפחת צבעים ללוק מעט יותר רגוע.

10. אבזרו בווילון גלילה

זה לא בדיוק וילון, אבל וילון גלילה הוא אביזר מעניין שמקפיץ כל חדר קלאסי. אתם יכולים לשבץ אותו כדי לחסום את האור כשאתם זקוקים לכך ואז לגלול אותו כלפי מעלה כדי לשמור על חלונות עם מראה מינימליסטי.

11. השקיעו במשי יוקרתי

מגיע לסלון שלכם את הטוב ביותר, אז למה שלא תוסיפו כמה וילונות משי לקבלת אווירה מפוארת? אתם יכולים לבחור בין מודפס לחלק, אך אנו מעדיפים את המראה הניטרלי כך שהבד באמת יבלוט.

12. הוסיפו נגיעה של צהוב

קדימה, נסו לא לחייך כשאתם נכנסים לחדר. גווני אוֹכְרָה (צבע הנמצא בין הצהוב לחום) וזהב עובדים היטב בחדרים כהים יותר או בכאלו שעוצבו בהשראת שנות החמישים; צהובים חיוורים נהדרים עבור חובבי המראה הוינטג'י.

13. וילונות פשתן נותנים מראה של חלון נקי

"אני בדרך כלל משתמשת בצבע אחיד של פשתן כדי ליצור עומק ותחכום", אומרת המעצבת אן קאר. "אני מאד אוהבת את הדרך שבה החומרים הטבעיים האלה תלויים".

14. חשבו בשני גוונים

טרנד הקולור בלוק (התאמת צבעים במתכונת של חיבור צבעים חלקים בגוונים שונים) חם כתמיד, אז למה לא להרחיב אותו גם לווילונות שלכם? אתם יכולים להשתמש בשני גוונים של אותו צבע אם אתם רוצים להיות עדינים יותר, או ללכת עם צבעים מנוגדים לחלוטין אם אתם רוצים שהחלונות שלכם ימשכו תשומת לב.

(צילום: שאטרסטוק)

15. הגדילו את הצלליות

וילונות גדולים במיוחד יכולים להוסיף עניין רב יותר לחלונות שלכם משנדמה לכם ולהפוך את החלל לבהיר יותר ואוורירי יותר, בסך הכל. "אל תפחדו מווילונות באורך הרצפה", אומרת גיזה. "הם מוסיפים עומק ועניין למרחב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר