אכיפה בררנית?

הטענות לאלימות המשטרה; תת ניצב סיגל בר צבי בראיון באולפן

התיעודים של אלימות משטרה; הטענות להסכם בין המשטרה לחסידיות, הפעילות בשכונות הקיצוניות וההיערכות לסגר בערים חרדיות • תת ניצב סיגל בר צבי בראיון באולפן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאבי רוזנברג)

תת ניצב סיגל בר צבי, ראש אגף השיטור במשטרה, עונה על הטענות לאילמות המשטרה ומספרת כיצד נערכים בפיקוד הבכיר לקראת הסגר שיוטל רק על הערים האדומות, רובן חרדיות. צפו ראיון המלא.

במהלך הראיון התייחסה בר צבי לפעילותה משטרה בשכונות קיצוניות ואמרה: "יש הרבה מאד רבנים חשובים שמדברים אתנו, רובם משתפים פעולה ומעבירים את המסר לציבור. בסוף יש גם ציבורים קטנים בכל מיני מקומות שמסרבים לקבל את זה, ואני אומרת לשוטרים ואני אומרת את זה גם כאן לך ואולי זו אמירה טיפה קיצונית:

"אם יגיע רגע שבו מהמקומות האלה שאנחנו לא רואים בדרך כלל מול העיניים, יתחילו לספור גופות ומשם ייצאו אנשים בזעקה ויגידו לנו איפה אתם הייתם? איפה המשטרה הייתה? למה לא שברתם ידיים ורגליים כדי שלא ייצאו מפה גופות? הם יהיו צודקים!.

"אני לא רוצה להגיע ליום הזה, אני רוצה לומר הייתי שם, עשיתי כל מה שיכלתי כדי שהמגיפה הזאת לא תפגע באותה קשישה ובאותו קשיש שאין להם את הפה לצעוק את הצעקה הזאת, שהם לא אלה שיוצאים לרחוב להשליך אבנים, שהם רוצים להתיישר עם הקו הזה אבל הם חלשים כדי לעשות את זה, בשביל זה יש משטרה, בשביל אותו חלש שאין לו קול, אני רוצה להיות שם ומאמינה בדרכי, אני אשלח את השוטרים גם לשם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר