"תקבלו סרטן"

כתב אישום: חנק שוטר שאכף בבית הכנסת

מקרה חמור שהתרחש במוצאי שמחת תורה בעיר אשקלון, שם תקפו שוטרים שהגיעו לפזר מעמד הקפות שניות שנערך בניגוד להנחיות, מתואר בכתב אישום שהוגש לביהמ"ש (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

כתב אישום הוגש היום (רביעי) על ידי פרקליטות מחוז דרום נגד אייל נהרי, תושב העיר אשקלון, בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

לפי העובדות המתוארות בכתב האישום, שוטרים הגיעו לבית כנסת בעיר במוצאי השבת האחרונה, מוצאי חג שמחת תורה, לבית כנסת בעיר אשקלון שם נערכה התקהלות אסורה ואי עטיית מסכות מצד הנוכחים במקום.

הנוכחים רקדו לקול צלילי מוזיקה, מתארים בכתב האישום את מעמד 'הקפות שניות' שנערך בחצר בית הכנסת. השוטרים ביקשו לכבות את המוזיקה, אך הנוכחים סירבו.

שוטר כיבה את החשמל וניתק את המוזיקה, ובשלב זה, כך מתואר בכתב האישום, "ההמון ששהה בבית הכנסת ניגש אל השוטרים והחל להקיף אותם ולהתקיף אותם".

מהומה התפתחה במקום, שכללה גם ריסוס גז פלפל על ידי השוטרים שנאלצו לעזוב את המקום ולהזעיק תגבורת. הנוכחים במקום, צעקו על השוטרים "אתם לא יהודים"; "נאצים"; "תקבלו סרטן בראש".

אדם שסירב להזדהות לבקשת המשטרה אחרי שהפריע להם, עוכב על ידי השוטרים אך הנאשם ניסה למנוע את המעצר. בכתב האישום מתואר כיצד "תקף הנאשם שוטר שביצע מעצר של אדם אחר, ובכך סיכל את מעצרו של האחר ואפשר את בריחתו".

"תוך כדי ניסיון מעצרו של אדם אחר, התנפל הנאשם על השוטר מאחור, נתלה על גבו, וחנק אותו בצווארו באמצעות שתי ידיו".

"כתוצאה מכך נפלו שניהם ארצה. בשלב זה, ברח האדם שאותו ניסה השוטר לעצור. גם נהרי קם וניסה לברוח, אך הוא נתפס ונעצר על ידי השוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר