צפו בהסבר

נתניהו: "מסלול נפרד לערים אדומות, נסייע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפניה לאזרחים לפני כינוס קבינט הקורונה, עם הסבר על שלושת ההחלטות שיקבלו: ערים אדומות, פתיחת התעופה וסיוע כספי נוסף. צפו (חדשות)

(צילום: דוברות)

קבינט הקורונה תתכנס מחר (חמישי) לדיון על ההקלות בסגר. הערב, מפרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטון עם שלושת ההחלטות שיעביר מחר בדיון.

בתחילת הדברים אמר נתניהו, "אני חושב שכולכם רואים שהסגר שהובלתי ושהממשלה בסופו של דבר אישרה - הסגר הזה עובד. מספר הנדבקים יורד מידי יום שיעור ההדבקה יורד מידי יום. זה חשוב, זה טוב ואני אדאג שנצא מהסגר הזה מהר ככל האפשר אבל בזהירות, באחריות, בהדרגתיות".

"אני רוצה להגיד לכם שלושה דברים. מחר, אני אכנס את ועדת הקורונה והדבר הראשון שנחליט עליו זה על מסלול נפרד ליציאה לערים אדומות. אנחנו ניתן כלים לראשי ערים על מנת שלא לסכן את יתר האוכלוסייה".

הדבר השני של נתניהו, "אני אפתח את השמיים אני אתמוך בפתיחת התעופה כי המומחים אמרו לי שאין כאן סכנה בריאותית. אנשים ייסעו ישר לשדה התעופה וייצאו החוצה".

"הדבר השלישי: אני מתכוון להביא עוד סיוע כלכלי יחד עם שר האוצר משום שאני שומע את המועקה, אני שומע את הקשיים גם של עצמאים, גם של עסקים וגם של צעירים ואחרים. אנחנו נציע לכם עוד עזרה. אתם לא לבד".

לסיום הוסיף נתניהו, "אני רוצה לשבח את רוב רובם של אזרחי ישראל ששומרים על ההנחיות. ביחד נצא מזה, ביחד נצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר