לקראת הקבינט

רוני גמזו: "הגענו ליעד, אפשר להקל בסגר"

שעות לפני כינוס קבינט הקורונה שידון בהקלות בסגר, פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, מצהיר כי ישראל עומדת ביעדים ולכן ימליץ להקל בסגר בתחילת השבוע הבא (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לקראת חזרה לשגרה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"כרגע יש 2,000 מאומתים ביום, הגענו ליעד", כך אומר הבוקר (חמישי) פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, לקראת ישיבת קבינט הקרונה בשעות הקרובות.

בראיון לגל"צ אמר גמזו: "הגענו ליעדים ליציאה מהסגר. "כרגע יש 2,000 מאומתים ביום, שיעור הבדיקות החיוביות עומד על כ-8% ומקדם ההדבקה ירד ל-0.8".

לדבריו: "נמליץ ללכת בתחילת השבוע לצעד ההקלות הראשון - פתיחת המגזר הפרטי שלא מקבל קהל והלימודים בגיל הרך 0-6".

גמזו גיבה את עבודת המשטרה בפיזור החתונה בגבעת זאב אמש ואמר: "יש להם עבודת שיטור מאוד קשה. מה יעשה שוטר שמגיע לאירוע כזה? הדבר הנכון לעשות - פשוט לא להתחתן".

ככור, אמש התבטא ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "כולכם רואים שהסגר שהובלתי ושהממשלה בסופו של דבר אישרה - הסגר הזה עובד. מספר הנדבקים יורד מידי יום שיעור ההדבקה יורד מידי יום. זה חשוב, זה טוב ואני אדאג שנצא מהסגר הזה מהר ככל האפשר אבל בזהירות, באחריות, בהדרגתיות".

"אני רוצה להגיד לכם שלושה דברים. מחר, אני אכנס את ועדת הקורונה והדבר הראשון שנחליט עליו זה על מסלול נפרד ליציאה לערים אדומות. אנחנו ניתן כלים לראשי ערים על מנת שלא לסכן את יתר האוכלוסייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר