טור דעה

תפסיקו לאכוף תתחילו לדבר / חיים קליגר

נראה לכם הגיוני או סביר שכל השיח הוא על אכיפה, על תרגילי הסחה, על גובה הקנסות, על קח ותן בהקלות של המגבלות? נראה לכם הגיוני? משהו כאן מעוות! תתעוררו (טור)

חיים קליגר | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן, פלאש 90)

נראה לכם הגיוני או סביר שכל השיח הוא על אכיפה, על תרגילי הסחה, על גובה הקנסות, על קח ותן בהקלות של המגבלות? נראה לכם הגיוני? משהו כאן מעוות!!! תתעוררו!

מי מאיתנו אינו חפץ חיים, מי מאיתנו ירצה לשים את חייו בסכנה, ואנחנו לא מדברים על עבריין אחד שחי על הקצה, אנחנו מדברים על מדינה שהפסיקה לקבל את משמעת ההגבלות ומחפשת רק איך לחמוק מהן, חרדים כחילונים, מפגיני בלפור לצד מתכנסי הפגנות המעברים בין הערים.

חברים, משהו כאן מעוות! תתעוררו!

תעצרו ותחשבו מסלול מחדש, אם הדיאלוג בין השלטון לאזרח היה בריא (תרתי משמע) הרי כל השיח כאן היה מתנהל בצורה שונה, הדיאלוג היה כולו סביב שמירת הבריאות של הקשישים לצד תלמידי מערכות החינוך, כל הדיאלוג היה מכוון למקום שונה לגמרי!

זוג שנישא רוצה לבנות ולהקים עוד חיים, הוא לא רוצה לסכן חלילה וגם וודאי לא להסתכן, אז אחרי מי אתם רצים, במקום אחרי גנבים אתם רצים אחרי זוג אוהבים... מה השתבש לכם שם בחיישנים, ב DNA של ההנהגה???

ואין את המבוגר האחראי שיעצור לרגע את הטירוף, יכנס רגע לקפסולה ויחשוב, לא יעשה כלום, לא יטיל סגר, לא יטיל קנס, לא יעצור אזרח, אפילו לא יחבוש מסיכה, רק ישב ויחשוב!!! שייקח לעצמו ארבעה עשר שעות בידוד, לא ידרשו ארבעה עשר יום...

הפסיקו עם כיפופי הידיים בקבינט הקורונה, התחילו עם הפעלת החושים שפעם הצטיינו בהם, חושי החשיבה שאבדו לנו בדרך בין הכחול ללבן, בין ימינה לבין שמאלה, בין העבודה לבין הבטלה, בין הש"ס למשנה, בין הליכוד לבין הפירוד...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר