ירידה דרמטית בתחלואה החרדית

רוני גמזו מעריך: עד יום רביעי לא יהיו ערים אדומות בישראל

ח"כ משה גפני קורא לפטר את פרויקטור הקורונה רוני גמזו • בינתיים, גמזו מודה שיש ירידה בתחלואה ושוקל לבטל את הסגר בערים החרדיות • מסתמן: גנים ייפתחו גם בערים אדמות • מתעדכן (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני ונתניהו (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפטר את פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, וזה בשל חשיפת 'כיכר השבת' על הדרמה אמש (חמישי) שהובילה לצביעת רוב השכונות החרדיות בירושלים בצבע 'אדום'.

עדכון 12:30: בלשכתו של רוני גמזו מאשים: "לאור מגמת הירידה בנתוני התחלואה בערים האדומות בוהקות המליץ פרופ גמזו , לאחר התייעצות עם גורמי המקצוע, להוריד את הערים בית שמש וקרית מלאכי וכן מספר שכונות בירושלים מהרשימה של הערים עם תחלואה גבוהה בהם ימשך הסגר".

כמו כן ימליץ גמזו להגביל את משך הסגר עד יום ד בחצות מתוך הערכה שאם המגמה תימשך לא יהיו כנראה ערים אדומות בישראל.

בשעה 14:00 צפויה להתכנס ועדת שרים לאזורים מוגבלים שתקבל החלטה האם להטיל סגר מלא עם הערים האדומות או להסתפק בהגבלות בלבד, שכן גמזו הודיע לחלק מראשי הרשויות כי בכוונתו לחזור בו מההמלצה להטיל סגר מלא וזה בשל הירידה הדרמטית באחוזי התחלואה.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי מסתמנת הסכמה בקבינט: גני 0-6 ייפתחו גם בערים החרדיות שיישארו בסגר.

חשיפת 'כיכר השבת', אמש

כאמור, גפני תקף את גמזו וקרא לפטרו. לדבריו: "אצל רוני גמזו לא קובע מספר החולים, קובע רק אם מדובר בחרדים. כל המאמצים שנעשו והורידו את מספר החולים בערים החרדיות ובשכונות החרדיות בירושלים הביאו אותו לעשות תרגילים מספריים באישון ליל כדי להכניס את החרדים לסגר.

"אני קורא לרה"מ להפסיק את הפעילות של האיש הזה לאלתר! כולנו שמחים על הירידה בתחלואה, וקוראים לכולם לשמור על ההנחיות בהקפדה. אבל אסור לנצל את זה כדי לפגוע בציבורים גדולים שנאבקים זמן רב כדי להוריד את מספר הנדבקים וברוך השם מצליחים בכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר