חושבים עתיד כהלכה

חדש: איזור אישי למעקב במערכת 'אושר בכבוד'

כחלק מכלל היתרונות של של גמ"ח עזר נישואין 'אושר בכבוד' לטובת רבבות משפחות בני תורה, בגמ"ח פיתחו איזור אישי יחודי המנגיש את המידע האישי לכל אחד שהצטרף לאחד המסלולים של הגמ"ח • בקרוב ניתן יהיה לעקוב אחר הפעילות האישית באמצעות הטלפון (נישואין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כחלק מהמהפכה הגדולה של גמ"ח עזר נישואין 'אושר בכבוד' לטובת רבבות משפחות בני תורה, הוחלט בהנהלת הגמ"ח על הנגשת המידע האישי לכל אחד מהמצטרפים למסלולים השונים של הגמ"ח. לאחרונה אף הושק באתר המיוחד של הגמ"ח אזור אישי שיאפשר לכל אחד לעקוב אחר הפעילות האישית.

בהנהלת 'אושר בכבוד' מדגישים כי המטרה היא להנגיש את המידע על מנת שבכל רגע נתון יוכל כל אחד לעקוב אחר סכום ההפקדות החודשי והמצטבר שלו וכן לדעת מתי הוא יכול לקבל הלוואה, האם יש תשלום שלא עבר, כמה תכניות פתוחות יש לו וכדו'. "שקיפות הינה אבן יסוד בפעילות של גמ"ח אושר בכבוד", אומרים בהנהלת הגמ"ח.

הכניסה לאזור האישי נעשית באופן מאובטח באמצעות מספר זהות שלאחריו מקבלים קוד אימות לטלפון האישי, על מנת שכל אחד יוכל להתעדכן אך ורק במידע האישי הנוגע אליו.

למידע נוסף כנסו>>

לאחרונה, כל המצטרפים החדשים למסלולי הגמ"ח, קיבלו בדואר גלויה עם הנתונים כולל הסבר מפורט כיצד עליהם להיכנס לאזור האישי. בנוסף, בהנהלת הגמ"ח עמלים בימים אלו על פיתוח אופציה טלפונית ולפיה ניתן יהיה לשמוע דרך הטלפון את מכלול המידע הנמצא באזור האישי של כל אחד ואחד מאלו שהצטרפו לגמ"ח.

בהנהלת הגמ"ח מציינים כי המטרה המרכזית היא לתת למצטרפים לגמ"ח מאה אחוז שקיפות, בכדי שהמידע יהיה נגיש וזמין לכל אחד שירצה לבדוק בכל זמן נתון את המצב האישי שלו בגמ"ח.

גמ"ח "אושר בכבוד" שהוקם לפני חודשים אחדים, מהווה בשורה של ממש לרבבות הורים המבקשים להשיא את ילדיהם מבלי שיצטרכו להיכנס לחובות כבדים ולגלגולי הלוואות. ראשי הארגון שביקרו במעונם של מרנן ורבנן גדולי ופוסקי ההלכה שליט"א שמעו מהם עד כמה חשוב לחדד את המסר שעל האברכים לתכנן את עצמם מבעוד מועד, בכדי שלא יגיעו למצב שבו הם שוקעים בחובות, כאשר כל פעילות הגמ"ח נעשית בתכלית ההידור שלא לעבור חלילה על חשש ריבית ואיסורי תורה אחרים.

גמ"ח עזר נישואין "אושר בכבוד" הוקם בידי קבוצת שליחי ציבור וזוכה לפיקוחם ההדוק של חברי ועד ההלכה להשקעות וקרנות "גלאט הון" שע"י רבני בתי הדין בני ברק מיסודם של מרנן הגר"ש וואזנר והגר"נ קרליץ זצוק"ל, בראשות הגר"י לנדו והגר"נ פל ובהמלצתם הנלהבת של גדולי פוסקי ההלכה.

למידע נוסף כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר