במסגרת ההגבלות

מהיום: הקווים למקומות הקדושים - יחודשו

בשורה חשובה: החל מהיום קווים שבוטלו בזמן הסגר למקומות הקדושים - יחודשו בחזרה. כמו כן הקווים הבינערוניים שהיו מושבתים, גם הם ישובו לפעילות של 50 אחוזים (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

בשורה חשובה במיוחד לציבור החרדי, החל מהיום (שני) קווי השירות למקומות הקדושים, ישובו לפעילות כפי שהיה קודם הסגר, סגן שר התחבורה אורי מקלב: "נעשה הכל לתת את המענה המלא במגבלות הקיימות".

בהמשך להחלטת קבינט הקורונה על הסרת המגבלות שהוטלו במהלך הסגר. התחבורה הציבורית שבה לפעילות מלאה עד לשעה 22:00 בלילה, ובמוצאי שבת היא תפעל עד חצות.

במסגרת ההחלטה, החל מהיום שבו לפעול קווי השירות אל המקומות הקדושים, בהם הכותל המערבי, קבר רחל, קבר שמואל, הר הזיתים והר מירון. בסוף השבוע יחזרו לפעילות מלאה גם האוטובוסים הבינעירוניים, שפעילותם בסופי שבוע הופסקה בתקופת הסגר.

הרכבת תפעל, בימים ראשון עד חמישי בלבד, ללא סופי שבוע. תחנות הרכבת בנתב"ג, בערים האדומות פעילות התחבורה הציבורית תמשיך לפעול במתכונת שפעלה בימי הסגר.

האוטובוסים, מוניות השירות, הרכבת הקלה ורכבת ישראל, יפעלו בימים ראשון עד חמישי עד לשעה 22:00 בלילה, בתפוסה מוגבלת של עד 50%. נסיעה ברכבת ישראל תתאפשר רק באמצעות הזמנת שובר נסיעה מראש.

סגן שר התחבורה אורי מקלב אמר כי "אנחנו מרחבים יותר את מתן שירות בתחבורה הציבורית גם למקומות הקדושים וגם בסופי שבוע כפי שהיה קודם הסגר במגבלה של חמישים אחוזים".

" אנחנו נעשה הכל לתת את המענה המלא במגבלות הקיימות, ובזה אנחנו עוזרים לציבור להתמודד עם הקשיים שיש בתקופה הזו".

יצוין, כי במהלך ימי הסגר עמד מספר הנוסעים הממוצע ביום על כ-700 אלף, בהשוואה לכ-300 אלף נוסעים בתקופת הסגר הראשון. לאור נתונים אלה, וכדי למנוע צפיפות-יתר באוטובוסים, החליטה שרת התחבורה לתגבר את פעילות התחבורה הציבורית עוד בשבוע שעבר, והיא שבה לפעילות כמעט מלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר