מילה של שפית: את הכלי הזה אתם חייבים לזרוק כל שנה

מחבת איכותית או תבניות רב פעמיות יכולות להחזיק מעמד לנצח, אך יש כלים שזקוקים להחלפה בתדירות גבוהה. לפני שאתם מסתערים על ארונות המטבח, השפית אינה גרטן ממליצה להתחיל בקטן (אוכל, באנו לעזור)

(צילום: שאטרסטוק)

יש כלי מטבח שמאריכים ימים ויכולים להחזיק לנצח, כמו מחבת איכותית מברזל יצוק או תבניות אפייה, אך לעומתם, יש כאלו שממהרים "לעשות את שלהם" וזקוקים להחלפה בתדירות גבוהה יותר. אז לפני שאתם מתחילים לנבור בכל המגירות והארונות שלכם בחיפוש אחר פותחנים שבורים וכפות עץ מטונפות, למה שלא תתחילו בהמלצה הקלה של השפית אינה גרטן? מומחית הבישול הבלתי מעורערת אומרת שיש להחליף את המגרדות וקולפני הירקות שלכם אחת לשנה.

"קולפני ירקות צוברים חלודה, הם מתקהים ובכלל, הם זולים מאד, כך שאפשר פשוט להיפטר מהם ולהצטייד בחדשים", אמרה למגזין "אוכל ויין", בתרגום חופשי. ואם אתם כמונו, כנראה שקולפן הירקות שלכם בן כמה שנים (או עשור שלם...). תוהים אם כל זה באמת הכרחי? ובכן, הנה האמת, חברים.

אם אינכם משייפים באופן תדיר את המגרדת שלכם, בוודאי גם היא נהיית קהה. בדיוק כמו עם סכינים, עבודה עם מגרדת שאינה חדה דיה מעלה את הסיכון לפציעה בשוגג. ניקוי המגרדת במדיח יכול גם הוא להקהות את הלהבים שלה מהר יותר. ואם לא מייבשים את המגרדת לחלוטין בין שטיפה אחת לשניה, היא עלולה אפילו להפוך לחלודה. אז אם המגרדת שלכם קהה כמו כף או בצבע אחר מזה שהיה לה כשקניתם אותה... כן, הגיע הזמן.

למרבה המזל, קולפנים ומגרדות הם לרוב די זולים, כאמור, כך שיתכן ויהיה הרבה יותר קל ופשוט לפנות אותם מן הבית ולרכוש חדשים מדי 12 חודשים, במקום לנסות להפוך את אלו שיש לכם במזווה ליעילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר