"מחפשים שעיר לעזאזל"

יוסי דייטש במתקפה: "כולם מזלזלים בחרדים - גם נתניהו!"

"נגיף הקורונה מבדיל בין מפגין עם עגיל לחרדי עם קפוטה", אומר בזעם סגן ראש העיר ירושלים, יוסי דייטש, בראיון סוער ב'אולפן כיכר', בו הוא מאשים את הממשלה בזלזול בחרדים וחוסר אכפתיות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

לאחר שהסגר הוסר מעל השכונות החרדיות בירושלים, מלבד מעל שכונת רמת שלמה, סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש התארח באולפן 'כיכר השבת' לראיון סוער על התנהלות הרשויות ובראשם התנהלות ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

דייטש פתח את דבריו בהתייחסות לירידה בתחלואה: "זה משמח שברוך השם אתה רואה שהעבודה שאתה משקיע בשביל להוריד את התחלואה - אני שמח שאנחנו במקום הזה. מה שעצוב, שידענו בתחילת השבוע שעד יום רביעי לא יהיו שכונות אדומות. זה שיש שכונה שהיא לא אדומה כבר מתחילת השבוע, למה הסגר שם לא הוסר עד הערב?".

סגן ראש העיר ממהר לתקוף: "אני חושב שמזלזלים בחרדים, לא מעניין אף אחד שהשכונה תשב בסגר עוד קצת. כולם מזלזלים, כל הממשלה, ראש הממשלה עצמו, לפי דעתי לא מעניין אותו מה קורה בשכונות החרדיות, תתבשלו".

לדבריו: "עיר כמו אלעד, עיר כמו בני ברק, שרובה של העיר היה אדום בתחילת השבוע. מישהו חשב איך עושים סגר רק לקטע האדום ואיך משחררים את שאר העיר? לא מעניין אותם החרדים.

יוסי דייטש באולפן 'כיכר השבת'

"כשהחלה הקורונה חשבתי שההחלטות שלהם מקצועיות, כל יום שעובר ואתה רואה את צורת קבלת ההחלטות, אתה מגיע למסקנה אחת: מחפשים שעיר לעזאזל, להפיל עליו שהוא אחראי להפצת הקורונה".

דייטש מנסה להסביר את המתרחש במגזר החרדי ואומר כי "כשהמגזר החרדי רואה שאצל החילונים יש הפרות המוניות וזה עובר בכך שמסבירים לך ש'שם אין הדבקה'. אם אתה רואה שהתוצאות, ערב ערב בבלפור יושבים 10 אלף איש מפגינים בצפיפות, ואומרים לך שיש שם אפס הדבקה, מה אומר לו האדם החרדי? מה אני עשוי מזן אחרת? בגלל שאני יושב עם חליפה אני מדביק וההוא שיושב עם גופיה ועגיל באוזן - הוא לא מדביק?.

"אני בטוח שאם כל אלו שהולכים לבלפור היו הולכים להיבדק - התוצאות היו בהתאם למגזר החרדי. אבל שם עושים הנחות. מסבירים לך: שם אין נתונים. לעומת זאת אלו שמגיעים לחתונה של בעלזא - הם כן מדביקים. אני לא מוכן לקבל את זה, לא יכול להיות שהקורונה מבדיל בין מפגין עם עגיל לחרדי עם קפוטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר