ראיון סוער

מאיר רובינשטיין: "'אבל אשמים אנחנו'? לא!"

ביתר עילית שיצאה מהסגר; הטענות הקשות נגד הרשויות; אי האחריות החרדית על התחלואה וסערת הטיסה לאומן • ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, במתקפה חריפה נגד הרשויות המנהלות את המאבק בנגיף הקורונה וטוען: הסגר על ביתר עילית לא גרם לירידה בתחלואה, וגם: לא מתחרט שטס לאומן כשעירו התמודדה עם הסגר הקודם. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון נשאל ראש העיר: אין שום טעות שהציבור החרדי בביתר עלית עשה?

"לא רק טעות, הם גם צריכים לבוא ולבקש סליחה מהציבור החרדי ואני אגיד לך גם למה. כשאני רואה רכב נוסע על מאה שבעים בכביש מספר אחת, אני אומר שהוא פושע, הוא פועל נגד החוק, הוא מסכן חיי אדם.

"אבל כשאני רואה אמבולנס נוסע על מאה שישים, אני מבין שזה התפקיד שלו. כשמישהו נוסע על מאה עשרים בכביש מספר אחת וכולם נוסעים על מאה שישים - הוא צריך להיות פראייר כדי לא לנסוע על מאה שישים".

אתה אומר שהתושבים בביתר עלית רואים שבכל הארץ מפירים את ההנחיות הם אומרים גם אנחנו נפר את ההנחיות, אתה יודע מה אמר לי על זה אריה דרעי, זה שהם מחללים שבת אומר שגם אני צריך לחלל שבת?

"דרך אגב הבעיה שלנו, כתוב "אין בן דוד בא אלא בדור שכולו חייב או כולו זכאי", היחיד שנשאר כולו זכאי זה אריה דרעי, הוא צריך קצת להיות חייב וזה יסתדר פה. כי הוא היחיד במסגרת מקבלי ההחלטות ששומר אדוק שאין כמותו.

"רבותיי! אם החליטו מקבלי ההחלטות, ולא משנה מה הסיבה שאפשר להפגין בבלפור, עכשיו אני לא יכול להפר את ההנחיות, אני חייב לשמור על החוק, אני שומר חוק, אבל התושבים, אני יכול לומר להם לא להתפלל בבית כנסת?".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר