טור זועם

בנט! החרדים לא עדר כבשים // אבא טורצקי

"בנט היקר תבין, הציבור החרדי הוא לא עדר של כבשים עיוורים. לא שכחנו ולא נשכח את יחסך המזלזל בציבור החרדי כשעמדנו במאבקים מהותיים" • אבא טורצקי בטור זועם (דעה)

הרב אבא טורצקי | כיכר השבת |
נפתלי בנט ואבא טורצקי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90; כיכר השבת)

לרגע אני עוצם עיניי ומנסה לדמיין איך נראית דמותו של נפתלי בנט, שר הביטחון לשעבר, כאשר הזדהה עמוקות עם היהדות החרדית - באומרו, שלנתק את החרדים מן הגמרא כמוה כלנתק אדם מן החמצן.

מחמם את הלב. בדמיוני עלתה דמות של נפתלי בנט עטור בזקן ופיאות המשתלשלות על פניו.

תגובתם של העיתונאים החרדים לא איחרה לבוא, בשקיקה גמעו את דבריו. ומזמורי ההלל החלו נשפכים מפיהם.
אינני מאשימם.

היהדות החרדית מוכה ומושפלת מצב רוחה ויחצניה בשפל. אמרה זו נתפסת כמשב רוח מרענן.

אלא שזו הסיבה העיקרית שבשלה אנו בשפל המדרגה מול גורמי השלטון והתקשורת. אנו נתפסים בעליבותנו דווקא בגלל אותן תגובות מעוררות חמלה ואמפתיה, שנאמרים על ידי כדאיניקים, שאין להם ולאמירתם שום קשר אמיתי, הכל מהשפה ולחוץ.

הכדאיניק הגדול ביותר, הוא נפתלי בנט הצלע והתאום של יאיר לפיד. גם הוא כאחיו יאיר, יהיר ושחצן שיודע לגלגל לשונו ובעיקר יודע שאת החרדים קונים בגרוש.

מכאן הוא שואב את חוצפתו לזרוק עצם של חנופה ללא שיש בו ממש. הוא זה שהמיט על כולנו את הגל השני כשדחף בכל כוחו לצאת במהירות הבזק מהסגר הראשון.

הוא זה שבחסות ספר שחיבר נתפס כמומחה לקורונה. הוא זה שלגלג והפך את הציבור החרדי לקבוצה מתקרבנת שרק מחכה למילות נוחם מפוליטיקאי שחצן, כדוגמת נפתלי הליצן.

לפני חודשיים: בנט בביקור תמיכה באלעד

כשאנחנו נפסיק להתקרבן ולהתרשם מאותם מלחכי פיניה תורניים, אולי יתייחסו אלינו קצת יותר ברצינות. אם לא ניפול ברשתם של אותם ציידים צבועים שמנסים לגדול על חשבוננו, אולי ואולי ניתפס אחת ולתמיד כאנשים רציניים.

לא יתכן שכל משפט אומלל של דמות מפוקפקת, תגייר באופן אוטומטי את אותו אדם שבכלל לא מתכוון לציבור החרדי, אלא בעיקר לתקוע אצבע בעינו של בנימין נתניהו.

נפתלי בנט היקר תבין הציבור החרדי הוא לא עדר של כבשים עיוורים אנו לא שכחנו ולא נשכח את יחסך המזלזל בציבור החרדי כשעמדנו במאבקים מהותיים כגון חוק הגיוס ולימודי הליבה.

אל תאמין לאותם עיתונאים שגומרים עליך את ההלל. הם לא מצגים אף לא אחוז מהציבור שלא שכח ולא ישכח לך כלום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר